bende öyle biseyi çok istiyom abi...siz bana güzel ses videosu gönderin...videodan sesi ayırır, keser, böler, parçalar, formatını değistirir güzel biseyler yaparım...siz video bulup buraya koyun...yada link verin...
abicim 3. video da ki ses hepsinden güzelmis...kaçıncı dakika ve sndan sonra kesecegimi söyle ona göre kesip göndereyim sana...özelden msn gönderiyorum eklersin...
abi seni çok seviyorum...:cherry:dostum elimde 35 farklı eksoz sesi var ama hepsi super sport motorların uzama sesi =) gayet net =)
abi seni çok seviyorum...:cherry:
bana gönderir misin onları...:rendeer:
özelden msn gönderiyorum...
tesekkür ederim...:cherry:
hehe =) hemen mail atıyorum =)
alla allaaa :silent::silent:Racer2000 kardes enin bana yoladığını benim tel beğenmedi neden bilmiyorum.r:
cok tesekkür ettim abicim...:rendeer::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------
alla allaaa :silent::silent:
mp3 formatında abi...niye calmayorki...
al hocam ekledim bi tane harley sesi ..mp3 formatında direk at telefonuna ..
http://rapidshare.com/files/331254981/harley.mp3.html
al hocam ekledim bi tane harley sesi ..mp3 formatında direk at telefonuna ..
http://rapidshare.com/files/331254981/harley.mp3.html
dostum elimde 35 farklı eksoz sesi var ama hepsi super sport motorların uzama sesi =) gayet net =)
racing motor sesleri galiba..
ben alabilir miyim ??