Motosiklet Seçimi..!

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
10
Merhaba Herkese.

Ben 16 yaşındayım. Babamın Artçısıyım :DD yaklaşık 1,5 sene sonra ehliyetimi alacam. İlk olarak bi Commuter bi Motor Almayı düşünüyor babam. Sizce Hangi Motoru Almalyım? Aslında Cbr 125 istiyorumda çok pahalı :(((

Gerçi Babamda cross varda ondanda pek haz etmiyorum. Gönlüm Super sportta :D

Yorumlarınızı bekliyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk motor için super sprot mu baya iddalısın bu işte
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
sonuç da kawasaki önerilmeyecek bir motoru(modeli) var mı ki ? kawa olsun uç kuruş pahalı olsun...gönlünüz hoş yolunuz açık olsun
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bence sen babanın arkasında artcı olmaya devam et takiii ehlıyetını alana kadar zaten babanda motorcuymuş emınım sana zamanı geldığınde en ıyı sekilde yardımcı olacaktır :cat:bende cok meraklıyım ve oğullarımdan en büyüğü 12 yaşında şimdiden motosıklet kullanmak istıyor ve bende onun bu isteğini yerıne getırmek istıyorum ama ülkemız buna ceşitli sebeplerden müsaıt değil onun için ertelıyorum ama 18 yaşına kadar bunun eğitimini vermeye calışacağım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst