- Katılım
- 27 Ağu 2010
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Herkese.
Ben 16 yaşındayım. Babamın Artçısıyım
D yaklaşık 1,5 sene sonra ehliyetimi alacam. İlk olarak bi Commuter bi Motor Almayı düşünüyor babam. Sizce Hangi Motoru Almalyım? Aslında Cbr 125 istiyorumda çok pahalı
((
Gerçi Babamda cross varda ondanda pek haz etmiyorum. Gönlüm Super sportta
Yorumlarınızı bekliyorum..
Ben 16 yaşındayım. Babamın Artçısıyım
Gerçi Babamda cross varda ondanda pek haz etmiyorum. Gönlüm Super sportta
Yorumlarınızı bekliyorum..