Motosiklet ruhsatımda yolcu sepetli yazıyor

Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
0
iyi günler arkadaslar. 1977 model ıhe motosikletim var ruhsatta sepetli olarak görünüyor bende sepetsiz biniyorum ve polisler düzelttir yoksa bağlamak zorunda kalırız dediler. peki ben bu sepetli ruhsattan nasıl sildirebilirim? şimdiden teşekkürler
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Onu yazdırmak için plan proje çizdirip bi dünya brokrasi yaşıyon bence bir sepet bulup yanına taktır daha özel olur
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sepetli olmayıp sepet taksa neyse de illa sepetli yazıyo diye sepetle gezmek zorunda olması niye :) ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst