- Konu Yazar
- #1
iyi günler arkadaslar. 1977 model ıhe motosikletim var ruhsatta sepetli olarak görünüyor bende sepetsiz biniyorum ve polisler düzelttir yoksa bağlamak zorunda kalırız dediler. peki ben bu sepetli ruhsattan nasıl sildirebilirim? şimdiden teşekkürler