- Katılım
- 31 Eki 2015
- Mesajlar
- 149
üniversite öğrencisiyim ikinci öğretim, derslerim 5te başlıyor 8-5 internet kafede çalışıyorum 2. derse yetişiyorum.Kısmetse 10 gün içinde 150 ns alıcam 
İçim acıdıAnnem evlerde temızlık yaptı babam da 30 sene kapıcılık.
Sonra motoru aldık, bugun de calındı.
Devletın savsaklıgını oduyoruz. Allah belalarını versın mahal verenlerın.