Motosiklet.net'in Farkı

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hocam hoşgeldin.adanadan arkadaşların çoğalması bizi sevindiriyor.toplantı falan yaptığımızda gel bekleriz
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili mt üyeleri birşeyi sizinle paylaşmak istedim.konu başlıgını açtığımdan.sonra bir arkadaşımın yanlış algılamasından sonra çok üzüldüm bunun sonrasında sizler gibi bende busitenin bir üyesi olara sizden çok uzak olsam bile sizin MUTLULUGUNUZDADA.ÜZÜNTÜLERİNİZDEDE HEP YANINIZDAolduguma emin olabilirsiniz.. sitemizde yazmış olugunuz duyurularda keşke yakın olsamda sizinle aynı şeleri paylaşsam ama uzakta olsam hep yanınızdayım. KEEŞŞŞKE BENDE SİZİN GİBİ SİTEMİZİN ÜYESİ OLAN RAHMETLİ ARKADAŞIMIZIN AİLESİNİN YANINDA ADLİYEDE OLABİLSEYDİM İŞŞALLAH HERŞEY İSTEDİĞİMİZ GİBİ OLUR. işte arkadaşlar mt üyeliği budur.üyelerde adı üstünde yazdıgımız yazılara biraz dikkat etmek gerekiyor...

herhalde arkadaşım büyük yazı yazdıgım için beni eleştirmez.özrünü kabul ediyorumm.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peki mete abi düzeltelim o zaman:)
zaten debriyajım hafif kacırıyor..:)

abi yeni arkadaş...hemen ürkütmeyelim...yavaş yavaş alışır...:p

Biz buna Hondacı misafirperverliği diyoruz...:p

cbr 125 teyken kimseyi kırmazdın...falcona geçince maşallah dil pabuç gibi oldu...çok değiştin be abi...:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
aramıza hoşgeldin :rendeer:
doğru yolu bulduğuna sevindik:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.İYİKİDE BÖYLEBİR SİTEYE ÜYE OLMUŞUM BUGÜN BUNUN FARKINA VARDIM.NEDEN Mİ DİYECEKSİNİZ?BUGÜN DOST SİTELERİNİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM AMA COK ŞAŞIRDIM.SEBEBİNE GELİNCE.MALİSEF SİTEYE GİRİPDE HANGİ KONU OLURSA OLSUN TIKLADIGIMDA BANA ÜYE OLMAM GEREKTİGİNİ HATIRLATTI.YA KARDEŞİM BEN SENİN SİTENİ GEZMEDEN BANA NELER VERECEGİNİ BİLMEDEN BEN SENİN SİTENE NİYE ÜYE OLİM VAR MI BÖYLE BİRSEY ARKADASLAR YA?:pr:.OYSA SİTEMİZE ÜYE OLMADANDA MİSAFİR ZİYARETCİLER BİLGİLENDİRİLİYOR.İYİKİDE VARSINIZ.AMABEN BU SİTEYİ YAZMAMDA Bİ SAKINCA GÖRMÜYORUM.SİTENİN İSMİ FAZER TÜRKİYE.AMA ONLARA Bİ FİKİR VERECEK OLSAM SİTEMİZE ÖRNEK GÖSTERİRDİM.:cat::cat:

güzel bir tespit,sana aynen katılıyorum,sevgili dostum,arkadaşım Muzocuum.bu arada diğer konu ile hayırlı haberlerini bekliyorum.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hoşgeldin fazeer.Kalıcı olman diegiyle.

Bu arada mt hakkında söylediklerine katılıyorum. Sitemiz diye söylemiyorum:)P) tek amacı insanları bilgilendirmektir üye sayısı herzaman ikinci planda kalır

FOREVER MT:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
evet ben kendi adıma bu siteden çok şey öğrendim hala da öğreniyorum kendi bildiklerimi de paylaşıyorum insanlara yardımcı olabilmek de çok güzel.:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
valla reis beg biri bu mesajı kim yazdı dese bizim destursuz harbitürk zannederdim...ilk okuyuşta bayağı antipatik olmuş...sana yakışmadı..bir Hondacıya hiç yakışmadı...:p

Tespitin dikkatimi çekti birden :)
Zeki adamsın vesselam, hep söyler dururum :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hoşgeldin... umarım iyi vakit geçirirsin sitede:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst