Motosiklet.net'in Farkı

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.İYİKİDE BÖYLEBİR SİTEYE ÜYE OLMUŞUM BUGÜN BUNUN FARKINA VARDIM.NEDEN Mİ DİYECEKSİNİZ?BUGÜN DOST SİTELERİNİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM AMA COK ŞAŞIRDIM.SEBEBİNE GELİNCE.MALİSEF SİTEYE GİRİPDE HANGİ KONU OLURSA OLSUN TIKLADIGIMDA BANA ÜYE OLMAM GEREKTİGİNİ HATIRLATTI.YA KARDEŞİM BEN SENİN SİTENİ GEZMEDEN BANA NELER VERECEGİNİ BİLMEDEN BEN SENİN SİTENE NİYE ÜYE OLİM VAR MI BÖYLE BİRSEY ARKADASLAR YA?:pr:.OYSA SİTEMİZE ÜYE OLMADANDA MİSAFİR ZİYARETCİLER BİLGİLENDİRİLİYOR.İYİKİDE VARSINIZ.AMABEN BU SİTEYİ YAZMAMDA Bİ SAKINCA GÖRMÜYORUM.SİTENİN İSMİ FAZER TÜRKİYE.AMA ONLARA Bİ FİKİR VERECEK OLSAM SİTEMİZE ÖRNEK GÖSTERİRDİM.:cat::cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
osenin kişisel fikrin kardeş.buda benim fikrim fikirlere saygılı olmak erdemliktir.büyük harfle yazmam bagırmak anlamına gelmez sadece konu baslıgı olması dolayısı ile büyük yazdım.böyle bir yazı yazacagına fikrini yazman daha dogru olurdu.tanımadıgın insana bu sekılde yazı yazamassın...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
ediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Hoş geldin arkadaşım haklısın yazına ek olarak eklemek istediğim şeyde çok aktif olan bi forum olması ve kardeşil olması tek kötü yan analya ailesi olarak toplanamadık oda olsun :D

Tekrar Hoş Geldin Aramızda Kalman DileğiyLe...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bu arada hosgeldin..
bence gereksiz bi onyargi bu arada demin onu yazmayi unutmusum pardon:)
iyi eglenceler
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hosbulduk arkadasım sence yanlıs bırseymı soyluyorum.ben sadece fikrimi söyledim ama cocugum yas daki bir insanın yazdıgı yazıya bakın.ben sadece bu sıtenın obur sıtelerden ne kdar ayrıcalıklı oldugnu bılgılendırmek ıcın yazdım
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaslar ben yeni uye degilim zaten uyeydim.ilk defa konu baslıgı actım.sürekli siteyi takip ediyorum...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hoş geldin :rendeer: kalıcı ve katılımcı olman dılegıyle... :bestmt::bestmt:

yeni uye olmasanda hosgeldın dıyelım topıcın yok sanırım
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
69
benim gibi bu sitede cok arkadas oldugunu saniyorum cunku ben siteyi aylarca okuduktan sonra biseyler yazma ihtiyaci duydum ve uye oldum arkadasa katiliyorum bu gercekten guzel bir fark :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Polemik olmaması için elimizden geleni yapmaya uğraşalım arkadaşlar..
Ben bu siteyi her yönüyle seviyorum..

İnanın bana ; birzamanlar çok sıkıntı çektim sitede..Yazı boyutu yüzünden ve
mesaj kısıtlaması gibi problemler oldu..Tabi yavaş yavaş öğrendik..Uyarıldık..
Fakat yinde yılmadım..
Şuan bile üstünde baskı var ama yine buradayım..
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.İYİKİDE BÖYLEBİR SİTEYE ÜYE OLMUŞUM BUGÜN BUNUN FARKINA VARDIM.NEDEN Mİ DİYECEKSİNİZ?BUGÜN DOST SİTELERİNİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM AMA COK ŞAŞIRDIM.SEBEBİNE GELİNCE.MALİSEF SİTEYE GİRİPDE HANGİ KONU OLURSA OLSUN TIKLADIGIMDA BANA ÜYE OLMAM GEREKTİGİNİ HATIRLATTI.YA KARDEŞİM BEN SENİN SİTENİ GEZMEDEN BANA NELER VERECEGİNİ BİLMEDEN BEN SENİN SİTENE NİYE ÜYE OLİM VAR MI BÖYLE BİRSEY ARKADASLAR YA?:pr:.OYSA SİTEMİZE ÜYE OLMADANDA MİSAFİR ZİYARETCİLER BİLGİLENDİRİLİYOR.İYİKİDE VARSINIZ.AMABEN BU SİTEYİ YAZMAMDA Bİ SAKINCA GÖRMÜYORUM.SİTENİN İSMİ FAZER TÜRKİYE.AMA ONLARA Bİ FİKİR VERECEK OLSAM SİTEMİZE ÖRNEK GÖSTERİRDİM.:cat::cat:

Hoş geldin fazerr.....!yazdıklarını destekliyorum bence onların amacı üye sayısını artırmak...bilgi vermek 2.planda kalmış::tutkuy::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst