Motosiklet.net fuarda mı???????

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
danger0' Alıntı:
tekirdağ, fuarda hemen hemen hegün görevli olarak bulunmuş biri olarak sana şunları söyleyebilirim:

Furdaki asıl amaç üyelerimizle tanışmak değildi çünkü böyle bi imkanımız yoktu, oturup konuşacak ne yer ne zaman vardı. Üyeler olarak tanışma ortamı düzenlediğimiz gezilerdir.

Fuarda sitemizin reklamını yapmak için bulunduk, binlerce broşür dağıttık, standımızı gösterdik gelen herkese. Bunu da başarıyla yaptığımıza inanıyorum.

Durumun böyle olmasına rağmen furda görevli tüm arkadaşlar olarak, gelen üyelerimizle elimizden geldiği kadar ilgilendik.

Eleştirilerinizde haksız olduğunuzu düşünüyorum. Buluşmalarımıza gelip bizimle tanışırsanız ne kadar ilgili olduğumuzu görürsünüz:cat:
Bunları yazmak istemedim ama yazmak zorunda kaldım ben 1000 km öteden geldim ilgi yerine "site için neyapabilirim"dedim sadece:) daha fazlasınıda yazmak istemiyorum
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Profesyonel bir organizasyon içinde olması gerekenlerdi.Ama sonrasında ve öncesinde buluşmalar,fikir alışverişleri,kakara kikiriler oldu.Bidahaki buluşmayada zahmetli bi yolculuk yapabilirsen katılmanı rica ederim.Göreceksinki site içerisi daha samimi.:cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bir de tabii şunu bilmekte fayda var : Gerek ilk fuarda, gerek ikinci fuarda ki her iki stand da duran arkadaşlarımız, burada eleştirenler gibi normal "site üyeleri" Herhangi bir menfaatleri yok !

Bu işler böyledir ; biri gelir fedekarca destek olur, öbürü de takdir edeceğine, " şu eksik, bu yanlış vs. der.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
Bir de tabii şunu bilmekte fayda var : Gerek ilk fuarda, gerek ikinci fuarda ki her iki stand da duran arkadaşlarımız, burada eleştirenler gibi normal "site üyeleri" Herhangi bir menfaatleri yok !

Bu işler böyledir ; biri gelir fedekarca destek olur, öbürü de takdir edeceğine, " şu eksik, bu yanlış vs. der.
selam ledo (senin rumuz türkçe dimi) hehe
seni çok seviyorum
18.000 üyemiz var ama o taşın altın da kaçtane parmak var.
ben 1000 km yoldan geldim ama kimseden ilgi beklemedim.
eger varsa aksini iddia eden.nic imi degiştirirm heeheheh.
neolur dostlarım birbirimize kırılmayalım.bu siteden kimsenin maddi olarak menfaati yok hertarafı menfaat olsa neyazar dimi.hükümetin bizi ezmeye çalıştığı şu dönemde neolur birlik olalaımmmmmmmmmmmmm
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
Anlaşılan LEDO eleştrilere pek açık değil....Forum varsa Demokraside olmalı bence...Yoksa zaten ....
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
tekirdağ' Alıntı:
Anlaşılan LEDO eleştrilere pek açık değil....

cevabımı önceden vermiştim !

Bir de tabii şunu bilmekte fayda var : Gerek ilk fuarda, gerek ikinci fuarda ki her iki stand da duran arkadaşlarımız, burada eleştirenler gibi normal "site üyeleri" Herhangi bir menfaatleri yok !

Bu işler böyledir ; biri gelir fedekarca destek olur, öbürü de takdir edeceğine, " şu eksik, bu yanlış vs. der.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
tekirdağ' Alıntı:
Anlaşılan LEDO eleştrilere pek açık değil....Forum varsa Demokraside olmalı bence...Yoksa zaten ....
önce site için ne yaptın,
ne katkıda bulundunnn,
hangi konuyla nekadar ilgilendinnn
bi kendine bak.. ondan sonra eleştir insanları sen ledo kadar burda oldunmu bu sitede.
sen enyaptın bu site içinde ne bekliyosun
ücretsiz üye oluyosun.herşeyden haberdar oluyosun .
dellendirmeyin beni ya
sanki bu siteye bağ bagışladın ve üzüm bekliyosun.ayıp denen bişi var be .sen ve senin gibi bir kaç kendini bilmez sırf problemsiniz .....
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
kılıçbalığı, hocam seninle fuarda tanıştık.. Daha ılımlı yaklaş yahu.. İnsanlar eleştiride bulunabilir. Bunlara bu şekilde sert girmeyelim..

Fuar standımızda bazı promosyon ürünler satmamız bence eksikliğimizdi mesela.. Oraya t-shirt, şapka benzeri ürünler koyarak maliyeti fiyatına satarak hem güzel bir tanıtım hem de renk katabilirdik. Bu sefer acemiliğimize geldi sanırım. Daha güzel şeyler yapılacak inşallah bundan sonraki zamanlarda..
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
cenkmenderes' Alıntı:
kılıçbalığı, hocam seninle fuarda tanıştık.. Daha ılımlı yaklaş yahu.. İnsanlar eleştiride bulunabilir. Bunlara bu şekilde sert girmeyelim..

Fuar standımızda bazı promosyon ürünler satmamız bence eksikliğimizdi mesela.. Oraya t-shirt, şapka benzeri ürünler koyarak maliyeti fiyatına satarak hem güzel bir tanıtım hem de renk katabilirdik. Bu sefer acemiliğimize geldi sanırım. Daha güzel şeyler yapılacak inşallah bundan sonraki zamanlarda..
Selam evet senin le tanıştık hatırlıyorum.ve ayrıca tanıştığımızada çok memnun oldum:)
evet fikirlerine aynen katılıyorum.herşey olsaydı keşke.Şapka,bandana .fular vcd vs vs.ama kim yapacak.
Busiteye üyelik ücretsiz hiç bir gelir yok sponsorlarla ayakta kalıyor.bunlar dogru dimi.

eger biz burda bir aileyiz diyorsak birbirimizi elşetirmeden önce öz eleştiri yapmamız gerekmezmi sencede.haa burası kazanc peşinde olan bir clup veya bir dernek falan olsa ok haklısın ozaman bu işle ilgilenen ekipler olurdu ve birşeyler yapılırdı.

Evet çok daha güzel organizasyon olabilirdi belki daha iyi şeyler sunulabilirdi.ama perde arkasını bilmeden bu eleştirilerde beni üzdü açıkcası.

orda gönüllü görev yapan ismini vermek istemediğim birkaç arkadaşım okadar zor durumda okadar zor şartlarınına ragmen hiç esirgemediler emeklerini.

Dostum belki agır eleştirdim haklısın ama bende sizler gibi iki tekere gönül vermiş sadece üye olan biriyimkimsden farkım olduğunu,veya kimseden özel ilgi bekleyen biri degilim.

Ben şahsen bir şunu beklerdim tüm üye olan dostlarımdan.birbiriyle haberleşip

"ya arkadaşlar ben falan yerdeyim,meslegim bu,veya stantta şunu yapsak nasıl olur vs vs " kaçkişi bu şekilde yaklaşıp neler önerdi ve ilgilendi.
Diyorum ya önce öz eleştir yapalım lütfen kendinize ii bakın :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cenkmenderes + Tekirdağ

Düşünmeden ölçüp biçmeden konunun tamamen dışında olup içine balıklama dalarak sırf eleştirmek olsun vakit dolsun tarzında yapılan ve yaptığınız eleştriler......... Bir anlamda bize çok güzel şeyleri hatırlatıyor aslında.......

Ben aslında çok istedim fuara erken gidebilmeyi ve Sitemizin Standında görev alabilmeyi 1 gün katılabildim fuara ve o 1 günde de stant da geçirdiğim zaman fuar içerisinde geçirdiğim zamandan daha fazlaydı.... Elimden geleni yapabildiysem ne ala en azından kısa zamanda neler yapıldığına vakıf oldum ve birilerine bir yardımım dokunduysa ne mutlu bana...

Gelelim ilgisizlikten şikayetinize.......

Fuar sırasında kaç dakika durdun stantta CenkMenderes

Kaç kişi geldi kimlerle nasıl ilgilenildi ve neler yapıldı en ufak bir bilgin bile yok ama maksat tartışmak olsun bişeylere muhalefet olunsun ama bu esnada yaptığın haksızlıktan haberin bile yok..

Tekirdağ Dostum seni zaten tanımıyorum ancak tanıyım tanımıyım sonuç aynı Fuarda açılan stant ta herkes belli bir çıkar gözetmeksizin durup saatlerce ayakta kalarak bişeyler yapmaya çalıştı... İnsanların evlerine bel ağrılarıyla gittiğini ben biliyorum.... Karşılık beklemeden verilen hizmetin yapılan işin hesabını kimse soramaz sordurtmazlar

Sitenin üyesi değilmisin Geleceksin ozaman bir işin ucundan da sen tutacaksın bu iş gönül birliği beraberliğidir.. Fuar da gezdiniz tozdunuz karşılaştıkta ve akşam için program olduğunuda söyledik zaten sitede topick te var bununla ilgili ancak yanlış hatırlamıyosam akşam için programınız vardı ve gelmediniz

İstenildiğinde her yere gelinebiliyo ve her aktivite yapılıyo haberini de çok güzel alıyosunuz demekki bazı şeyler insanların işine gelmiyo

Fuar dışında 1 tane Fuar içinde 1 tane toplam iki stant üyeleri her daim karşılayan biri yeni üyelere dağıtılan yaka kartları broşürler yeni eski tüm isteyen üyelere davetiye vs...vs... Hala şikayetçi olan memnuniyetsiz olanlar mutlaka olacak ancak eleştriler birazdaha gerçekçi ve amacıda bazı şeylere yol gösterir nitelikte yapıcı olursa ben kendi adıma daha çok sevineceğim
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Aslında burada üstünde konuşulması gereken bir tane eleştiri var. O da stand da "gönüllü" görev alan arkadaşlara yapılacak eleştiri değil...

Yapılabilecek eleştiri, fuar öncesi çalışmaların yetersiz olduğu...

Tabii her eleştirinin de bir cevab hakkı vardır. Bunun sebebi, motosiklet.net in bu fuara girişinin çok geç bir tarihte kesinleşmesidir. burada kazanılan tecrübe ile birlikte, eminim önümüzdeki yıllarda daha güzel ve verimli çalışmalar yapılacaktır.

Bu yıl yapılan organizasyon da, birçok insanın katkısı olduğunu bildiğim halde, buradan isim sayarak teşekkür edemiyorum. Belki bir kişiyi atlarım diye. Keşke benim de bir faydam dokunabilse idi...

Bu süreçde emeği olanlar tabii ki eleştirilebilirler. Gerçi konuya vakıf, fuar standının amacının " seyyar kahvehane" olmadığının da bilinmesi lazım !

Ancak, eleştirilmelerine gönlümün hiç razı gelmediği kesim, stand da çalışanlar.
Daha önce görevli olarak fuar standında görev almamış hiç bir kimsenin bu konuda eleştiri yapmamasını öneririm.

Çünkü siz oraya kısaca gelir, eleştirecek birşeyler bulup gidersiniz ama o görevli sabahtan akşama kadar oradadır. Bazen yemek yiyemez, bazen tuvalete gidemez. Kendisini sinirlendirecek bir çok olay olmasına rağmen, sukunetini kaybetmez. Gün sonunda o kadar yorgun olur ki akşam uyuyamaz bile...

Evet arkadaşlar, eleştiriye kimse karşı değil. Ama eleştiren de önce 30 saniye düşünsün lütfen !
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Herkesin dediğine tamam da. Kenan dediklerine cok bozulduğumu söylemek isterim. Beni yüz yüze tanıyan, baya vakit geçirmiş birisin ve "sırf tartışma olsun, vakit geçirmek için yazmışsın" şeklindeki lafların beni cok rahatsız etti. Ayrıca olay sadece bu fuar değil. Bu fuarda ayrı bir durumum vardı bunu sen de biliyorsun. Bu sitenin ilk buluşma, toplantı veya organizasyonu bu fuar deildi. Bundan önceki birçok organizasyonda maddi manevi cok çalışarak site için birçok şey yaptım. Bunu bilen arkadaşlar biliyor zaten. Tek tek anlatmama gerek yok. Buraya iki gün önce üye olmuş insan muamelesi yapmaya kalkıyorsun bana ama bence yanlış yapıyorsun. Bu şekilde sert bir yazı yazmanı hiç anlayamadım. Tanımadığım bir insan olsan tamam diyeceğim de, o da değil.

Ayrıca benim eleştirim fuarda görev alan arkadaşlar değildi. Sadece ileriye dönük olarak iyileştirmemiz gereken noktalara parmak basmak istedim.

Ayrıca sevgili Kenan, fuardan önce 2 haftayı geçik bir süre İzmir'de olduğumu. Doğru dürüst nete bile giremediğimi, topici bile takip edemediğimi sen çok iyi biliyorsun. Dolayısı ile fuar için hazırlık çalışmaları yapmak için 500 km kadar uzakta idim. Yoksa benim bu tip görevlerden kaçmayacağımı herkes bilir. Bunları bile bile niye böyle yazdın hiiiiç anlamadım hemde hiç..
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes' Alıntı:
Arkadaşlar, eğri oturup doğru konuşalım.. 01 Nisan Ctesi günü ben de fuarda idim. Motosiklet.net standında ilk gittiğimde Erhan (Skullhunter) var idi. Ama ondan sonra yokoldu gitti kendisi. Orada kalan arkadaşlar ne sonraki organizasyonlar ne de insanların nerede olduğu konusunda bilinçsizdi. Bu yanlıştır. Oraya gelen sıradan (kimseyi yanımayan ve yeni tanışmaya gelen) bir üye olsam inanın bu ne ilgisizlik derdim. Erhan'ı da ordaki bir çok insanı da tanırım. Benim için problem değil ama En azından orada o günkü program ile bilgili ve üyelere bir şekilde yardımcı olmaya yönelik hareketleri olacak bir insan konulmalı idi Erhan kardeşimiz yokken. Açıkcası Mehmet (boy) 'in yaptığı yoruma katılmıyorum. Oraya stand açmakla iş olmuyor. Biraz daha birşeylerin ucundan tutmak lazım. Orada alakasız insanlar, birşeyden habersiz şahıslar oturuyorken ben ki bir cok insanı tanırım, kendimi yabancı hissettim. Fuarda canım sıkıldıgında bir evimiz olarak standın oraya gittimde alaka ve umur yoksunu bir yaklasımdaki insanları gormek uzdu beni.. Tek kelime ile Motosiklet.net bu kadar üyesine ragmen bu kadar başarısız bir stand kurarak beni hayal kırıklıgına ugrattı.. Kimse de cok iyi becerdik demesin,gülerim sadece..

::sluu:: ......
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben ne yazdığımı biliyorum. Hatırlatılmasına gerek yok.. Bu siteye dün de üye olmadım.. Eleştirdiğim kişi olan Erhan'ı da iyi tanırım ve kimseyi karalamak gibi bir niyetim olmayacağını. Bu site için bizim de zamanında cok emek verdiğimizi bilir zaten.. Neyse ..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
tekirdağ + cenk
fuarla ilgili konular ilk gündeme geldiğinde standla katılmayı dahi aramızda konuştuk gerek varmı bu gibi bişeye diye sadece bir pankart veya afişle girebilirdik... ama gelişim sürücü kursu saolsun sponsor olup yer ayarlayınca bizde standla girdik bana göre çokta iyi oldu
motosiklet.net in reklam gelirleri haricinde hiç bir geliri yoktur.Burda moderatörlük yapan fuarda zaman emek harcayan her kes gönüllüdür her iki fuardada herhangi bişey satmadan sadece kendi reklamını yapmak amacı ile stand kuran tek firma bizdik şimdi bazı arkadaşlar MD de fuardaydı diyecek ama MD nin bide clup ı var yani ücret alınarak üye kaydı yapılan bir bölüm (ileride belki bizde böle bir clup kurabiliriz alt yapısı oluşursa neden olmasın) yani uzun lafın kısası maddi hiç bir gelir söz konusu değildi sadece üyelerimiz fuarı gezerken bizede uğrayıp hediye çekilişine katılmak için form doldurdular üye olmayan ve fuarı dolaşan birçok insan fuar sayesinde üye oldu
başlıkta bi saldırı havası seziyorum yukarda açıkladığımız gibi ilkl defa ve çok kısa aralarla olan her iki fuarada katıldık ve önümüzdeki organizasyonlarada katılma niyetindeyiz eksik yokmuydu ????? bence tonla vardır ama bence bu yazı şöle olsa daha iyi olurdu gezdim bir bayan vardı (SHEMOTO) daha ilgili olabilirdi (bu arada SHEMOTO ya emeği için teşekkürler kendi şahsi işlerini geri plana alıp orda durdu) şapka bandana t-shirt anahtarlık yapılıp satılabilirdi... daha bir çok öneri getirmek mümkün ama dikkat edin öneri sizinki başlıktanda belli olduğu üzere bi taşlama olmuş türkiyede geçenlerde saydık 30 a yakın moto forum var ama sadece bir tane motosiklet.net bizim tabirimizle MT var burdan tekrar ediyorum ileride olacak bir çok organizasyonda yer almak için çaba sarfedeceğiz eksiklikleririmizi gidererek sizlere çok daha iyi hizmet vereceğiz bu arada taşta atan olacak bu çok normal

BAŞKASI DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
Öncelikle amacım taş atmak değil eleştirmek ti...Standın eksiklerini göz önüne getirmek ve bundan sonraki fuarlarda daha iyi organize olabilmek için fikir alışverişi yapmaktır....Madem ki bu sitedeyiz madem ki ikitekere gönül vermişiz o zaman daha iyisini yapalım...Kim ne iş yapıyor standa ne yararı olur?Para mal hizmet ne olursa..Amaç MARKA OLMAK ve markanın üyeleri olarak yurt çapında gurur duymak....İlgili arkadaşlar istesin yapalım..Kim elinden ne geliyorsa...Kuru fikir alışverişiyle bir yere varmayız...Yeni trend MARKA OLMAK arkadaşlar...Eleştrilerim yapıcı olmak içindi , yanlış anlaşılmalara yol açtıysam herkezden özür dilerim....Sevgiler....
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ortada bir yanlış anlaşılma var sanırım. Burada gereksiz yere ben ve tekirdağ nickli arkadaşımıza yüklenme yapıldı. Kimse bu site için kötü niyetle birşey yapmakta değil. Ayrıca gözünüzü seveyim bizim (yani benim çevremin) bu site için birseyler yapmadığını söylemesin. Yanlıs anlamayın ama burada bahsettiginiz bazı insanlar yokken gecen yaz biz burada organizasyonlar icin bi yerimizi yırtan insanlar bizdik. Simdi bizleri ezip gecilmesi beni biraz üzdü. Kimi arkadaların bizleri bilmeden tanımadan ve ne yapıtklarımızı bilmeden konusmaları bizi üzdü. Buralar için haritalardan bırakın da gezi konaklama noktalarına kadar bröşürler hazırladığımızı bilmeyen arkadaşlar var... Bizim işimiz lojistik ve santimetrekaresine kadar türkiye yollarını önünüze döküyoruz.. Neyse ya...
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sevgili cenkmenderes,
kardeş önce bi yaşadığımız zaman dilimlerini ayarlayalım istersen. Los Angeles ta falan mısın ? Bütün mesajların sabah 02:30 la 05:30 arası...:cherry:
Aslında son yazdıklarınla ilgili söylediklerinin çoğuna katılıyorum da,arkadaşların senin de ismini vererek yazdıkları cevaplar da da haklı unsurlar var. O da sanıyorum sadece ilk mesajındaki ifadeler için geçerli, ikinci yazdığın eleştirilere kimse bişey demez.

Gelelim Sevgili tekirdağ'a :)

Benim için eleştiri kaldıramıyor demiş, benim eleştiri kaldırmak veya kaldırmamak gibi bir durumum yok ki :silent: Benim maalesef bu organizasyonda hiçbir payımda olmadı, Site ile ilgili hiçbir görevimde yok.
Benim yaptığım, eleştirileri eleştirmekti :)

Gerçi, biraz da tabii üstüne gittik genel olarak arkadaşımızın. Zaten o da son mesajı ile kendini iyice ifade etti. :rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
YAŞASIN SEVGİ HOŞGÖRÜ ANLAYIŞ VE KARDEŞLİK.....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst