Motosiklet.net 5. Kuruluş Yıldönümü...

Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Nice yıllara mt..ELINT sanada geçmiş olsun,askerliğin gelmiş galiba :cherry::wiinkk: şimdiden hayırlı tezkereler:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
yeni yaşımız tüm mt ye hayırlı uğurlu olsun.kuruculara ve yardım sever dostlara sonsuz teşekürler:cat:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Yaaa işte o zamanlar buralar yemyeşildi.....


muhabbeti yapardım ama yaşlı maşlı zannedersiniz, komtan anlatsın o günleri :p

Şaka maka iyi ki bulmuşum bu siteyi, iyi ki üye olmuşum. Az yazsam da çok okuyorum. Nice senelere MTcan :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sen "Fight Club" izlemedinmi hiç?
İkimiz aslında aynı kişiyiz, demi skull durden? :mrgreen:

İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız :queen:

njackls8.jpg


The first rule of Fight Club is - you do not talk about Fight Club.

Gürkan hadi itiraf et erhan askere gidince kansız devrim yapcan degil mi:mrgreen: Bu son günlerdeki "sitenin ortagı" imajıda planladıgın kansız devrimin bir parçası oldugundan hiç şüphem yok.:mrgreen:

Nice yıllara mt..ELINT sanada geçmiş olsun,askerliğin gelmiş galiba :cherry::wiinkk: şimdiden hayırlı tezkereler:)

Sagol selçuk sanada hayırlı tezkereler. Gerçi senin teskereyi alman biraz uzun sürer ama neyse:wiinkk: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice senelere len keratalar:queen::queen::queen:::tutkuy::
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepbirlikte daha nice senelere :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
vay be beş sene olmuş demek. ne dostluklar kuruldu bu site sayesinde ve üzülerek söylüyorum ne de çok dostlar kaybettik şu iki teker sevdasına. dostlukların ve beraberliklerin bir ömür süreceği nice yıllara
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hadi hayırlı uğurlu olsun.. nice yıllara dileğiyle:rendeer::bestmt:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sen "Fight Club" izlemedinmi hiç?
İkimiz aslında aynı kişiyiz, demi skull durden? :mrgreen:

İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız :queen:

njackls8.jpg


The first rule of Fight Club is - you do not talk about Fight Club.

ben 2005 te galiba ilk BBRR abiyle kapıştım...hatta rest çekmiştim birinize...Mete Hanın topikleri kilitlenemez falan yazmıştım bilinmi....harbi manyakmışım o zamanlardan...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst