Eh!
aklin yolu bir.
Derin dusununce, onerilerimizin ne kadar birbiriyle baglantili oldugunu kavrayiveriyoruz.
Kaldi ki daha ince detaylara bile girmedik.
Hemen aklima gelen bir tanesi.
Turkiye'de yasal hiz siniri 70km/h
130 km/h ile akan sol ve orta seridin arasinda 70 km/h ile nasil gidilir?
Takdiri Allah'a birakiyorum.
Yalniz motosiklet trafiginin yogun oldugu ve yolun musait oldugu yerlerde bu tur bir aliskanligin gelistirilmesi faydali olacaktir aslinda.
Fakat bu seridin motosiklet surucusune birakilmasinda yardimci olan 4 teker suruculeri ile aramizda bir iletisim kurulmasi iyi olur.
Bu iletisimin en guzel yolu tesekkur etmedir.
Yani dikiz aynasinda sizi gorup, yol veren 4 teker surucusune nazik bir tesekkur, hem onun kendini daha iyi hissetmesini saglayacak, hem de motosiklet suruculerine sempatisini arttiracaktir.
Selamlasma ve tesekkur konusunu daha once çesitli topiclerde tartismistik.
Biz burada tesekkur mevzusunu sag ayagimizi asagiya dogru çapraz ve ileri uzatarak yapiyoruz.
Yani bize yol veren surucuye sag ayagimizi ileri dogru uzatarak tesekkur ediyoruz.
Farkli davranis biçimleri gelistirilebilir.
Yani bunda israrli degilim ama en tehlikesizi bu.
Birbirimizle selamlasma isini de sol elimizi iki parmagimizi gostererek(iki teker) yapiyoruz.
Zafer isaretindeki gibi.
Tek fark;
kolumuzu yere paralel ya da ileri dogru uzatarak yapiyoruz.
Bu tur davranis sekillerinin gelistirilmesi, trafigi paylastigimiz diger araç suruculeri ile sempatik bir iliski kurmamizi sagliyor.
Hosa giden davranislar bunlar.
Gelistirmeli ve uygulamaliyiz.