hepinizin atladığı bir nokta var kamerayı çeken şerefsiz motosikletle birlikte makas atıyor motor yapınca şerefsizlik de o kamerayı çeken yavşak yapınca habercilik oluyor
aynen.
hacı motorcu rüzgarı yeyince bi hoş olmuş. suç yok demiyoruz ama bu yapan da bi onun kadar şerefsiz.
bizim milletimiz zaten küfredecek yer arıyo. töbe töbe yaa.
küfretme derken, bir yerde gördüm, devamını okumadımda,
sporcu adam kardeşinin maçında ana avrat düzgitmiş, var mı lan böyle bişii.
haberi yapanın da yaptıranında ganı bozuhdır ve gadli vacibdir !
diyeceksiniz niye ?
madem stunt benzeri birşey yapacan, hiç bilemedin lan git bi otoparka edebinle yap ne yapıyosan.
dur bide şu aklıma geldi,
motorcu istese gidebilirdi. niye basıp gitmedi ? ( çünkü ben beni takip eden bi pezo görürsem bi an önce sıvışırım, ne olur ne olmaz diye )
1) ya .bneliğine devam etmek istedi
2) ya da haberi yapan .bneler ayarlattı !