- Katılım
- 25 Ocak 2011
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar. 125 ukt motosikletim var. 2 yildir kullaniyorum. Kapali garajim oldugu icin pek kilit kullanmadim o yuzden hic bilgim yok. Sizin tavsiye edeceginiz kilit sistemleri nelerdir ?
20 liralık halatlı kilitler kendi kendine bile yalama oluyo içine ne sokarsan açıyo bir süre sonra, yani sağlam kilide bi tornavida sokup 3-5 çekiçlesen aynı duruma gelecek. Ayrıca hırsıza kilit dayanmaz.