tüm yorumlarınızı okudum arkadaşlar. bütçem biraz kısıtlı o yüzden alarm vs işleri biraz pahalıya geliyor sanırım 2. plana attım onları. şimdilik apartmanın otoparkında sağlam bir kilit ve branda ile bırakmayı düşünüyorum. kimisi diyor mağazalardakine markaya para veriyorsun git saniye döküm çelik bir zincir ve kilit al markaya değil sağlamlığa para ver. şu mağazalardaki masterlock, abus gibi markalar nasıl arkadaşlar açması kesmesi zor mu yani verdiğimiz 100 küsür liraya değer mi ? kullanan arkadaşlardan bununla da ilgili öneri alabilirsem çok iyi olacak. tekrar teşekkürler diğer yorumlarınız için de çok faydalı oldu