Offf, hepsini izleyemedim ama yarım saati aşkın bakabildim. Ben de izlerken epey gerildim. Islak zemin gibi hava şartları da etkilli tabi ama önünü (ilerisini) göremediği virajlı yollarda AŞIRI HIZ ile birleşip yapılan HATALI SOLLAMALAR gibi sürücü hataları çoğunlukta. ( O zaman hava şartlarına uygun süreceksin, uygun lastik kullanacaksın vs. ) Hepsi İBRETLİK videolar. En Özet şekli: DİKKATSİZLİK. En küçük bir dikkatsizlikte direk denge kaybı ve direksiyon hakimiyeti sağlanamadığı için düşmek kaçınılmaz oluyor. Bu videolar ile KORUMALARIN önemini bir kez daha anladık umarım. Küçük ve basit gibi gözüken eldiven bile çok işe yarıyor emin olun. Bizim başımıza geldi oradan biliyorum. Dizlikleri, kaskı, koruyucu sağlam bir montu olanlar yerden zıp diye kalkıveriyor fark ettiniz değil mi? En gıcık olduğum şey de arabaların motorsikletleri halaaa araçtan saymaması. Araba sahipleri aynaları kullanmayıp, resmen biçiyorlar motorluları. Hele ki son anda dönmeye karar veren arabalar yok mu...!!! Bazen motorcular da uyanıklık yapmaya kalkıyor, emniyetten şeridinden basıyor da basıyor, araba dönmek isteyince çarpılırsın tabiii... Trafikte gerekli saygıyı ne zaman görürüz bilmem ama ben emniyet şeridinden değil, bayaa normal düz şeritten korna yapanlara aldırmadan gidiyorum. Altımızdaki motor ya illa aralara girecez. Doğuma yetişiyoz sanki mübarek

Bir de tek tekere özenmemek lazım, sonuçları hep beraber gördük. AZRAİL CANINI ALMADAN SİZ TEDBİRİNİZİ ALIN. Allah hepimizi korusun. Hepinize kazasız, belasız günler arkadaşlar
