Motosiklet hata kabul etmeyen bir tutkudur

Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
25
Sayın Motosikler sever arkadaşlar,

Ara ara kazaları izliyorum kendimde aynı hataya düşmemek için, sizlerlerde paylaşmak istedim dünyada olan bazı kazaları.

İnşallah kimsenin başına böyle kazalar gelmez...

Saygılarımla

 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel konu. Buralar değerlenir.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
kazalar genellikle sıkışık trafikte aralardan geçmeye çalışırken oluyor. dikkat etmek lazım :/
 
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
25
evet haklısınız Gürkan bey, ıslak zemin ve aralardan geçmek isterken oluyor kazalar
 
Katılım
27 Eyl 2011
Mesajlar
711
Allah Korusun çok fenalar ama 27. dakikadaki kaza beni bitirdi abi ya tövbe yarabbim gülmekten yarıldım
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim su ana kadar gördüğüme göre kazaların çoğu kullanıcı hatası. Allah cc korusun.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
61
Genellikle cogu rus-dogu Avrupa kaynakli videolar. Aynen Türkiyedeki gibi oralardada sürücülerin fena ego problemleri var. Buda ne yazikki cogu zaman cok pahalliya mal oluyor
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
47
Trafik hata kabul etmiyor ki motosiklet kabul etsin.
Bu sadece motosiklete has bişey değil Trafik başlı başına hata kaldırmıyor.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
usta koruma ekipmanların tam olacak,teknik aksamların lastikler frenler vs vs .. iyi durumda olacak, trafiği de okuyacaksın bundan ilerisi takdiri ilahi, kaza gelecek olduktan sonra kaldırımda yürürken üstüne araba da uçar, balkonda düşer fazla takılmamak lazım
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
usta koruma ekipmanların tam olacak,teknik aksamların lastikler frenler vs vs .. iyi durumda olacak, trafiği de okuyacaksın bundan ilerisi takdiri ilahi, kaza gelecek olduktan sonra kaldırımda yürürken üstüne araba da uçar, balkonda düşer fazla takılmamak lazım

Bana tehlikeli diyenlere bu cevabı veriyorum.Bir şey olacak mı diye korkarak yaşayacaksak Türkiye şartlarında evden çıkmamak lazım,adamı otobüs beklerken biçiyorlar yav..
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
44
Bu videolarda dikkatimi çekti, tam korumalı olanlar bisikletten düşmüş gibi kalkıyorlar...hiç bişey yok allah aşkına alın şu korumaları yaa...
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
94
Offf, hepsini izleyemedim ama yarım saati aşkın bakabildim. Ben de izlerken epey gerildim. Islak zemin gibi hava şartları da etkilli tabi ama önünü (ilerisini) göremediği virajlı yollarda AŞIRI HIZ ile birleşip yapılan HATALI SOLLAMALAR gibi sürücü hataları çoğunlukta. ( O zaman hava şartlarına uygun süreceksin, uygun lastik kullanacaksın vs. ) Hepsi İBRETLİK videolar. En Özet şekli: DİKKATSİZLİK. En küçük bir dikkatsizlikte direk denge kaybı ve direksiyon hakimiyeti sağlanamadığı için düşmek kaçınılmaz oluyor. Bu videolar ile KORUMALARIN önemini bir kez daha anladık umarım. Küçük ve basit gibi gözüken eldiven bile çok işe yarıyor emin olun. Bizim başımıza geldi oradan biliyorum. Dizlikleri, kaskı, koruyucu sağlam bir montu olanlar yerden zıp diye kalkıveriyor fark ettiniz değil mi? En gıcık olduğum şey de arabaların motorsikletleri halaaa araçtan saymaması. Araba sahipleri aynaları kullanmayıp, resmen biçiyorlar motorluları. Hele ki son anda dönmeye karar veren arabalar yok mu...!!! Bazen motorcular da uyanıklık yapmaya kalkıyor, emniyetten şeridinden basıyor da basıyor, araba dönmek isteyince çarpılırsın tabiii... Trafikte gerekli saygıyı ne zaman görürüz bilmem ama ben emniyet şeridinden değil, bayaa normal düz şeritten korna yapanlara aldırmadan gidiyorum. Altımızdaki motor ya illa aralara girecez. Doğuma yetişiyoz sanki mübarek :) Bir de tek tekere özenmemek lazım, sonuçları hep beraber gördük. AZRAİL CANINI ALMADAN SİZ TEDBİRİNİZİ ALIN. Allah hepimizi korusun. Hepinize kazasız, belasız günler arkadaşlar :)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Bu videolarda dikkatimi çekti, tam korumalı olanlar bisikletten düşmüş gibi kalkıyorlar...hiç bişey yok allah aşkına alın şu korumaları yaa...

hakkatende öyle benimde aynı şey dikkatimi çekti kısa mesafeli sürüşlerimde bile korumaları kullanmayı alışkanlık haline getirmem gerektiğini çıkardım kendi payıma..
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
Abi tamam kaza olur sağa sola çarparsında arkadan biri motosiklete çarpacak diye tırsıyorum.....çünkü haberinde olmuyo....fena yani..
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
ben bu videoyu izlemiştim ve daha cok dikkatsiz otomobil sürücülerinden korkuyorum, motordaki frenler arabada ki gibi değil maalesef otomobil sürücüleri de bunun farkında değil.
 
Katılım
17 Ara 2013
Mesajlar
92
Abilerim siz daha iyi bilirsiniz fakat gördüklerimin çoğu daha kaza yapmadan altından motoru atıyor. Biraz soğukkanlı olsalar kurtaracaklar gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst