Kingston Katılım 16 Haz 2004 Mesajlar 293 17 Tem 2004 #21 niye mz sakat? r: ağır olduğu için mi :cherry: :cherry: :cherry:
R RaCe_ Katılım 18 May 2004 Mesajlar 489 18 Tem 2004 #22 ya hem ağır hemde dengesiz biraz bence. bi yeri bi yerini tutmuyo abi yolda giderken ön balata düşüyo ya. varmı böle bi mevzu. :joker:
ya hem ağır hemde dengesiz biraz bence. bi yeri bi yerini tutmuyo abi yolda giderken ön balata düşüyo ya. varmı böle bi mevzu. :joker:
Kingston Katılım 16 Haz 2004 Mesajlar 293 19 Tem 2004 #23 aslında doğru dengesiz şehir içi için (özellikle jawalar çatısı sağlam değil + ısınıyorlar [kusra bakma jawa :silent: ])
aslında doğru dengesiz şehir içi için (özellikle jawalar çatısı sağlam değil + ısınıyorlar [kusra bakma jawa :silent: ])
R RaCe_ Katılım 18 May 2004 Mesajlar 489 19 Tem 2004 #24 aman abi titanın gözünü seviyim benn abi adamlar ne kadar mübarek bi motor yapmış ya :jocolor: