motosiklet hastalıkları ve çareleri

Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
ya hem ağır hemde dengesiz biraz bence. bi yeri bi yerini tutmuyo abi yolda giderken ön balata düşüyo ya. varmı böle bi mevzu. :joker:
 
Katılım
16 Haz 2004
Mesajlar
293
aslında doğru dengesiz şehir içi için (özellikle jawalar çatısı sağlam değil + ısınıyorlar [kusra bakma jawa :silent: ])
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
aman abi titanın gözünü seviyim benn abi adamlar ne kadar mübarek bi motor yapmış ya :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst