Ben sınava girdiğimde birakın vitesli motoru bisiklet sürmeyi bile zor hatırlıyodum.Hoca gelmeden bi biniyim dedim ön freni sıktım motor sol bacağımın üzerine devrildi ama bişi olmadı motor yağ akıttı:mrgreen:Neyse hoca geldi 5 kişiyiz 1 tanesi bayan.Kadında benim gibi süzme acemi.Hocayı görseniz kadına bi ilgi bir alaka böyle üzerine titriyo resmen.Sonra sıra bana geldi motoru çalıştırdım tabi ilk denemem olduğu için elim ayağim titriyo.:mrgreen:Hoca sen bu işi hayatta beceremezsin der gibi acıyan gözlerle bi baktı,içimdeki bütün heves söndü moralim bozuldu,görseniz ne bir öğreteyim,ner bir yardımcı oluyum yokkk:farao:EEEeeee git gelecek aydaki sınava gel.NEYSE hoca herhangi bi kaza filan olur diye ambulans getirmeye gitti.O sırada motoru sınav yerine getiren arkadaş tuttu yakamdan gel kardeşim ne gelecek ayı bakma sen hocaya dedi.Bende bindim önce yavaş yavaş 10 km ile git gel filan yaptım:queen:.Sonra çok haşuma gitti hızlanmaya başladım,hemen orda vitesleri öğrendim,bi kaç kez daha turladım dubaların aralarından zik zak geçtim.PATTTT hoca ve komisyon ambulansla geldiler.herkez geçti HATTA O BAYAN BİLE.:mrgreen:Sıra bana geldi hocam ben deneyecem dedim. İyi sen bilirsin dedi ,kaskımı taktım bir git, 2 gel ,5 dön, 6 zıpla ve GEÇÇTİMMMMMMM:queen::queen::queen:HOCADA MOSMOR OLDU BU ARADA:bounce: