Motosiklet Ehliyet Sinavi

Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
12
vallaha kaldım :pr: tam slalomda motor bozuldu stop etti birdahada kimse çalıştıramadı neyse başka motor buldular dandik bir scooter baştan tekrar girdik slaloma düşmedim ayağımı yere koymadım sinyal bile verdim :) ama 45 aldım neyi yanlış yaptığımı soruyorum söylemiyorlar söyleyin kardeşim söyleyinde bilelim hatamızı birdaha yapmayalım deilmi zaten sınav demeye bin şahit lazım :farao:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
nasıl yani. B ile A2 aynı anda ilk defa alırken de hem B nin vergisini hem de A2 nin mi ödeyecez? sadece B nin değil mi ya?

Demişim ki;
"Ehliyet için trafiğe, ister sıfır A2, isterse de B+A2 olsun; 115 TL para veriliyormuş bu arada.. 1 hafta içinde cepte ehliyet.."


Bundan sen nasıl anladın hem B hem A2 ayrı ayrı ödeneceğini :mrgreen:

B + A2 de alsan sadece A2 de alsan veya B nin yanına A2 de ekletiyor olsan 115 TL. vereceksin..sabit kart ücretiymiş bu :cat:

Yav haftaya hafta sonuna kadar cüzdana atsam şu ehliyeti ve şu rodaj da bir bitse bir anönce keşkeeeee ::wackoo::::wackoo::::wackoo::
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
vallaha kaldım :pr: tam slalomda motor bozuldu stop etti birdahada kimse çalıştıramadı neyse başka motor buldular dandik bir scooter baştan tekrar girdik slaloma düşmedim ayağımı yere koymadım sinyal bile verdim :) ama 45 aldım neyi yanlış yaptığımı soruyorum söylemiyorlar söyleyin kardeşim söyleyinde bilelim hatamızı birdaha yapmayalım deilmi zaten sınav demeye bin şahit lazım :farao:

Allah Allah o kadar emek var işin ucunda yaptıklarına bak.Peki bgirdaha ne zaman girebiliceksin yoksa birdahaki sınavlardaki direksiyon sınavına mı?:silent:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
direksiyon sınavına isteyen kendi motoruyla girebiliyor..
veya scooter motosikleti tercih edebilirsiniz
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
12
direksiyon sınavına isteyen kendi motoruyla girebiliyor..
veya scooter motosikleti tercih edebilirsiniz

hayır giremiyor bugün bir bayan arkadaş kendi motosikletiyle sınava girmek istedi kabul etmediler belkide bu sınavı yapan hocanın insiyatifine kalmış birşey bizimki kıl biriydi :salut:
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
120
kişinin kendi motoruyla sınava girmesi gözetmenlerin insiyatifine kalmış birşey.

Bugün bende cıngıllıoğlu da girdim sınava ybr ile bir tur attım aldım :p
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Ben sınava girdiğimde birakın vitesli motoru bisiklet sürmeyi bile zor hatırlıyodum.Hoca gelmeden bi biniyim dedim ön freni sıktım motor sol bacağımın üzerine devrildi ama bişi olmadı motor yağ akıttı:mrgreen:Neyse hoca geldi 5 kişiyiz 1 tanesi bayan.Kadında benim gibi süzme acemi.Hocayı görseniz kadına bi ilgi bir alaka böyle üzerine titriyo resmen.Sonra sıra bana geldi motoru çalıştırdım tabi ilk denemem olduğu için elim ayağim titriyo.:mrgreen:Hoca sen bu işi hayatta beceremezsin der gibi acıyan gözlerle bi baktı,içimdeki bütün heves söndü moralim bozuldu,görseniz ne bir öğreteyim,ner bir yardımcı oluyum yokkk:farao:EEEeeee git gelecek aydaki sınava gel.NEYSE hoca herhangi bi kaza filan olur diye ambulans getirmeye gitti.O sırada motoru sınav yerine getiren arkadaş tuttu yakamdan gel kardeşim ne gelecek ayı bakma sen hocaya dedi.Bende bindim önce yavaş yavaş 10 km ile git gel filan yaptım:queen:.Sonra çok haşuma gitti hızlanmaya başladım,hemen orda vitesleri öğrendim,bi kaç kez daha turladım dubaların aralarından zik zak geçtim.PATTTT hoca ve komisyon ambulansla geldiler.herkez geçti HATTA O BAYAN BİLE.:mrgreen:Sıra bana geldi hocam ben deneyecem dedim. İyi sen bilirsin dedi ,kaskımı taktım bir git, 2 gel ,5 dön, 6 zıpla ve GEÇÇTİMMMMMMM:queen::queen::queen:HOCADA MOSMOR OLDU BU ARADA:bounce:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
benim sınav haftaya dediler kursu israrla aradım 3 defa inanamadım siz bugün diyodunuz kurs haftaya diyodu.neyse benim ybr var. girerim sınava onla bende scooter kullanmayı bilmiyorum. bana çok ters bi alet gibi geliyo benim ybr bisiklet gibi bişey.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
kişinin kendi motoruyla sınava girmesi gözetmenlerin insiyatifine kalmış birşey.

Bugün bende cıngıllıoğlu da girdim sınava ybr ile bir tur attım aldım :p

Ahaha bende oradaydım bindiğim motur honda today ve ben 120 kg. ım ::blushani::blushani::blushani
 
Katılım
9 May 2009
Mesajlar
12
izmir de evka 3 te direksiyon sınawına giriliyor arkadaşlar bende bugün aradım 23 mayısta dediler inş kendi motorumla girerim mondial 100KH yarı otomatik 2 günde ögrenirsiniz kullanmasını kolay bi motordur 4 yıl önce aldım canavar gibi gidiyo
 
Katılım
9 May 2009
Mesajlar
3
arkdaşım kendi motorunla gittiğin zaman bi sorun çıkarmıyorlar motora nasıl inip binecegini biliyorsan sorun yok
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
40
arkadaşlar yeni sisteme göre bir parkur hazırlandı biliyorsunuz. kukaların arasından geçme ile başlayıp, sekiz çizerek devam eden ve sonrası.
fakat şöyle bir durum var. sekiz çizme esnasında ayagınızı koyarsanız sınavdan kalıyorsunuz. ve yine bazı sınav yerlerinde sekizin çizgileri yokken bazı yerlerde 6 metrelik bir çizgi var. ve bu çizgiyi en ufak geçseniz yine sınavınız yanıyor. bununla ilgili milli eğitim bakanlığı müfredatı ne diyor ben bulamadım. çizgiyi geçip yanmak nedir bilen varsa söylesin lütfen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst