- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,
Yarın sabah ehliyet direksiyon sınavına gireceğim, maalesef vitesli motosiklet deneyimim yok denecek kadar az, sadece motoru kaldırıp yavaş hızda o da vites değiştirmeden kullanabiliyorum. Scooter'im oldugu icin de vitesli de zorlaniyorum. Ama sınav vitesli motosiklet ile yapılacak. Acaba, yarınki sınavda kukalar arasında slalom vb. yaptırırlar mı? Bilginiz var mı?
Not: Sınava İçerenköyde gireceğim.
Herkese şimdiden teşekkürler,
Yarın sabah ehliyet direksiyon sınavına gireceğim, maalesef vitesli motosiklet deneyimim yok denecek kadar az, sadece motoru kaldırıp yavaş hızda o da vites değiştirmeden kullanabiliyorum. Scooter'im oldugu icin de vitesli de zorlaniyorum. Ama sınav vitesli motosiklet ile yapılacak. Acaba, yarınki sınavda kukalar arasında slalom vb. yaptırırlar mı? Bilginiz var mı?
Not: Sınava İçerenköyde gireceğim.
Herkese şimdiden teşekkürler,