- Katılım
- 13 Tem 2005
- Mesajlar
- 449
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben kaç gündür ne alsam diye düşünürken çok yakınımda bir tane yamaha dt 125 buldum fiyatıda çok uygun 1000 ytl ancaaak motorun egzozu orjinal değil buda hızı düşürürmüş bu doğrumu bide motor kullanılmamış deposunun içi biraz paslı ama motoru iyi durumda.ben bu motoru alayımmı arakadaşlar size danışayım dedim.bu motorun artıları eksileri nelerdir.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok çok teşekkür ediyorum.