motosiklet dostluğu adına bir yardım lütfen

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
82
bence aç bir sor neden sattığını ne beklediğini ama neyi bulamadığını vs. konuşursan belki sorularına cevap bulabilirsin.
ben yorum yaparsam tepki alacağım o yüzden yorumlamıyorum. yalnız bayiden bilgi alırken karşındaki insanın samimiyetinden emin olmaya da çalış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BBRR yi dinle benceeeeeeeeeeee :flower:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
82
ya tatarx ben bu soruya daha önce cevap verdim diye hatırlıyorum ama nerde?
eğer yanlış hatırlıyorsam uyar yeniden yazmaya çalışayım. :flower:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hortlattın topici ostradamus:p
Baksana, adam çoktan zongshen cross almış...
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
dostum bence o paraya güzel motor gidişide iyidir yani ben al derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst