Motosiklet deposuna kaynak atılması

Katılım
18 Tem 2025
Mesajlar
29
Motosikleti
Cg
Merhaba Arkadaşlar bir sorum olacak Motosikletimin deposunda ufak bi benzin sızıntısı var depoyu söktüm bir kaç kaynakçı ile görüştüm adamlar depoya kaynak atabileceğini söyledi ancak Güvenilir bir şekilde kaynak atılabilir mi ve depoda patlama olabilir mi
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Custom motosiklet yapan yerlerde kaynağı yaptırsan daha iyi olur diye düşünüyorum
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Deponun içini su ile doldursanız bile benzin buharı tam çıkmıyor. Ben depoyu kaynakçıya götürmeden önce su doldurup boşalttığım halde kaynakçı oksijen kaynağını önce uzaktan açık benzin kapağına doğru tutmuştu ve o halde bile pof diye ufak bir parlama olmuştu. Ama sonrasında güvenli bir şekilde çalışabilmişti.

Ama sonuç olarak kaynak yaptığı yer çok incelmiş ve başka yerden yine delinmişti.
Delik lokal olmuyor sanırım. O bölgede benzin içinde dibe çöken su yüzünden bir çürüme sonucu delik ortaya çıkıyor ve kaynak yapılsa da başka yerden yine deliniyor.
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
Ama sonuç olarak kaynak yaptığı yer çok incelmiş ve başka yerden yine delinmişti.
Delik lokal olmuyor sanırım. O bölgede benzin içinde dibe çöken su yüzünden bir çürüme sonucu delik ortaya çıkıyor ve kaynak yapılsa da başka yerden yine deliniyor.
Katılıyorum, özellikle de depo sacı kalın değilse tamir geçici bir çözüm olmaktan ileri gidemez. Çıkma veya yeni depo bulana kadar motoru yürütmeye yarar sadece.
 
Katılım
18 Tem 2025
Mesajlar
29
Motosikleti
Cg
Katılıyorum, özellikle de depo sacı kalın değilse tamir geçici bir çözüm olmaktan ileri gidemez. Çıkma veya yeni depo bulana kadar motoru yürütmeye yarar sadece.
Hocam aradığım şey zaten beni 1 2 hafta idare etse yeter sunfix
Kullanmayı düşünüyorum yararı olur mu 2. Depo delinişi 3500kmde motorum buna çözüm yolu bulamıyoruz galiba
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
Hocam aradığım şey zaten beni 1 2 hafta idare etse yeter sunfix
Kullanmayı düşünüyorum yararı olur mu 2. Depo delinişi 3500kmde motorum buna çözüm yolu bulamıyoruz galiba
Eğer depolarda genel bir kronik varsa ve yeterince yeni bir modelse yetkili servisle konuşmayı deneyin. Kullanıcı hatası diyorlarsa ve genel bir sorun yoksa depoyu delebilecek ne yaptığınızı düşünün hocam.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Bu tür durumlarda herkese J-B Weld Epoksi Yapıştırıcı öneriyorum. Soğuk kaynak olarak bilinir.


NOT: Link tamamen bilgilendirme amaçlıdır. Daha uygun fiyatlı seçenek bulunabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Bu JB Weld acaba bir şekilde derişimi düşürülüp deponun içine dökülerek depo kaplayıcısı olarak kullanılabilir mi?
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Hocam bir kaç yerde okumuştum patlar falan diyorlardı buharından dolayı ve riskli
Bir işlemmiş galiba en mantıklısı sıfır depo almak ancak onun delinmeyeceği de meçhul
içini boşaltır, kapağı açık şekilde yarım saat bekletirsin açık havada, bi şey olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst