Deponun içini su ile doldursanız bile benzin buharı tam çıkmıyor. Ben depoyu kaynakçıya götürmeden önce su doldurup boşalttığım halde kaynakçı oksijen kaynağını önce uzaktan açık benzin kapağına doğru tutmuştu ve o halde bile pof diye ufak bir parlama olmuştu. Ama sonrasında güvenli bir şekilde çalışabilmişti.
Ama sonuç olarak kaynak yaptığı yer çok incelmiş ve başka yerden yine delinmişti.
Delik lokal olmuyor sanırım. O bölgede benzin içinde dibe çöken su yüzünden bir çürüme sonucu delik ortaya çıkıyor ve kaynak yapılsa da başka yerden yine deliniyor.