selam arkadaşlar
ben daha önceden motoru çalınmış ,daha sonra şasi numarası ve motor numarası silinmiş olarak motoru bulunmuş biriyim benimle ilgili konuyu bir çoğunuz hatırlıyorsunuzdur ,bu başlığı okuyup konunun içeriğine göz attığımda , gözümün önüne iki şey geldi ,çökertilen çetenin mensuplarının bir çoğunun hiç hapis bile yatmayacağını ,tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılacağını ,sadece ele başlarının 1-2 ay yattıktan sonra tekrar aramıza katılıp ,aynı işe devam edeceklerine adım gibi eminim ,ayrıca çete çökertildikten sonra ele geçen motorların arasında şasi numarası ve motor numarası silinmiş olanların asla sahiplerini bulamayacaklarını ,çekildiği otoparkta kaderine terk edileceğindende hiç kuşkunuz olmasın
burası malesef hepimizin bildiği üzere çok garip ülke biraz klasik olacak ama böyle gelmiş böyle gider ..Bu saatten sonra ,her gün yaşadığımız garip olaylardan sonra ben bu ülkenin ilerde düzeleceği konusunda ümidini tamamen yitirmiş bir vatandaşım

Allah sonumuzu hayır eyleye ..
Ha bu arada şunuda ekleyeyim konudaki arkadaşlardan bazıları ,hırsızları kendi yöntemlerince cezalandırmayı kafalarından geçirmiş ,aman ha benden size tavsiye böyle bir şey ile karşılaşırsanız bile sakın yapmayın çünkü onların sizlerden daha fazla arkası ,tanıdığı kankisi var kanunlar sizin canınıza okur sonra ..onların yerine siz daha madur duruma düşebilirsiniz