Motosiklet çetelerine darbe

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Almanya'nın Schleswig-Holstein eyaletinde, birbirine düşman olan "Hells Angels MC Charter Flensburg" ve "Bandidos MC Probationary Chapter Neumünster" adlı motosiklet kulüpleri kapatıldı.

Schleswig-Holstein Eyaleti İçişleri Bakanı Klaus Schlie, bu kulüplerin birbirleri ile çatışarak ceza yasasını ihlal ettiğini ve anayasal düzene karşı geldiğini belirtti.

Her iki kulübün merkezlerinde ve bazı kulüp üyelerinin evlerinde 300 polisin bugün arama yaptığı ve kulüplerin mal varlıklarına el konulduğu bildirildi.

"Hells Angels" ve "Bandidos" kulüpleri arasında daha önce de çeşitli kentlerde çatışmalar yaşanmıştı.

Kaynak:CNN
 

Ekli dosyalar

  • file.ashx.jpg
    file.ashx.jpg
    17 KB · Görüntüleme: 14,744
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Bunlar niye hala başkalarının hayatlarını yaşamaya çalışıyorlar anlamıyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yelekleri falan yollasınlar buraya iyi para eder.:p
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Yaşını başını almış heriflerden çok çocukça hareket bunlar.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Her iki kulübün merkezlerinde ve bazı kulüp üyelerinin evlerinde 300 polisin bugün arama yaptığı ve kulüplerin mal varlıklarına el konulduğu bildirildi.
Kaynak:CNN

Evet bugün kapatildilar burada iki eyalette...
Hangi mal varligi???? :cherry:
Birsürü silah ve mermi, bicak vs vs..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Bizim burda mafia takım elbiseli siyah bmw mercedes filan kullanırlar :)
Orda motosiklet büyük fark var bu motor işinde ilerleme var :):)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kılıksızlar..... Yeryüzünden silmek lazım bu tür gurupları...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
bu tipler genellikle çocukluklarında aileleri tarafından, çevreleri tarafından horlanmış kişiliklerdir. sonrasında da bir kaçı bir araya gelerek bilinç altındaki isyanı bu şekilde dışa vurup intikam alıyorlar.
yakında ülkemizde de bu tipler çıkmaya başlar.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Türkiye'deki MC lerin bi tarafı yemiyor da terör estiremiyorlar . Yoksa kamyoncu amcalar levyeyi kafaya geçirdiği gibi pekmezi akıtır.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Türkiye'deki MC lerin bi tarafı yemiyor da terör estiremiyorlar . Yoksa kamyoncu amcalar levyeyi kafaya geçirdiği gibi pekmezi akıtır.



Allah cezanı vermesin koptum burda:queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: hahahahahahah


aman yarabbi çok güldüm yaaa gece gece:rendeer:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
bu tipler genellikle çocukluklarında aileleri tarafından, çevreleri tarafından horlanmış kişiliklerdir. sonrasında da bir kaçı bir araya gelerek bilinç altındaki isyanı bu şekilde dışa vurup intikam alıyorlar.
yakında ülkemizde de bu tipler çıkmaya başlar.


:) Buda güzel raven psikanaliz yaklaşmış duruma :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Bunlar adam olmaz. Tek amacları karı kız motor(araba) hayatlarındaki üçşey bu. İyi olmuş
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Remzi abi, anlatsana şu adamları biraz. Sizin oralarda bol bol var anladığım kadarıyla. Buralarda pek yok, olanlar da çakmanın çakması. Hakikaten merak ediyoruz.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
california cehennem melekleri üzerine tanımam National Geographic bunlar için belgesel bile
çekti ve guruba girmek için bile grup için güvenirliliğinizi ispat birini öldürmek soygun veya sağlam keseden geçiyor adamların hepsi suç makinası.. .
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
MT MELEKLERİ İSTANBUL... MT MELEKLERİ ADANA... MT MELEKLERİ ANKARA...

heheheheeeee...

bizde yaptıralım çıkalım yollara,sonra SÜR MANŞET GAZETELERDEYİZ:D

''ergenekon dalgası boyut değiştirdi'' gibilerinden yerli yersiz bi dünya suç yapıştırırlar... aslında bilmezlerki tek dertleri ''MANGAL YAPMAK'' :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 ----------

california cehennem melekleri üzerine tanımam National Geographic bunlar için belgesel bile
çekti ve guruba girmek için bile grup için güvenirliliğinizi ispat birini öldürmek soygun veya sağlam keseden geçiyor adamların hepsi suç makinası.. .

Ben gürkanı kesiim,sende tükkanı soy:cat:,sonra GKN'nin motorunu çalar onuda satar parasını çeteye verir,akabinde deri yeleklerimizi giyeriz...
CERRAHİ'nin arabası para edermi acaba?:queen::rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Şimdi yalnızca klüplerini kapatmayla bu işi çözdüklerini mi sanıyorlar.red&gold-red&white düşmanlığı tüm dünyayı kapsayan bir olaydır...

%1er patchlerini takarak zaten yasa tanımaz olduklarını vurguluyorlar...
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
22
bu tipler genellikle çocukluklarında aileleri tarafından, çevreleri tarafından horlanmış kişiliklerdir. sonrasında da bir kaçı bir araya gelerek bilinç altındaki isyanı bu şekilde dışa vurup intikam alıyorlar.
yakında ülkemizde de bu tipler çıkmaya başlar.

arkadaşa katılıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst