Motosiklet bize neleri öğretti?

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
şu an anladım ki bana usta olmayı öğretti:pzincir gevşemiş ayarını yaptım:)hala inanmıyorum kendime:flower::flower:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
para biriktirmenin ne kadar zor olduğunu :p
ayrıca ailene karşı gelebilmeyi :)
bir de kendini ifade etmeyi:cat:
bunlar daha almadan öğrettiği şeyler
gerçekten insanları motosikletin tehlikeli bişey olmadığını ispatlayabilmek için kendini çok iyi ifade etmen gerekiyor ve yaptım da:)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
para biriktirmenin ne kadar zor olduğunu :p
ayrıca ailene karşı gelebilmeyi :)
bir de kendini ifade etmeyi:cat:
bunlar daha almadan öğrettiği şeyler
gerçekten insanları motosikletin tehlikeli bişey olmadığını ispatlayabilmek için kendini çok iyi ifade etmen gerekiyor ve yaptım da:)

iyide motosikletin tehlikeli olmadığını kim söyledi sana.motosiklet gerçekten tehlikeli bişeydir:queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Motosikletten, motosiklet kültüründen anlamayan insanlara karşı söyleyecek şeyler öğretti.Ve uğrunda para biriktirilecek en önemli şeylerden birininin motosiklet olduğunu öğretti.Ve diğer üye arkadaşlarımın yazdıkları güzel şeyleri öğretti.:bounce:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
iyide motosikletin tehlikeli olmadığını kim söyledi sana.motosiklet gerçekten tehlikeli bişeydir:queen::queen:

biliyom:)
ama aldırmak için tehlikeli olmadığını inandırmaya çalışınca çok etkili yöntemler kullandığım için kendim de inandım:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
nerdeyse işemeye motorla gidecem :queen:

Vasco, sen motoru sattın, kilo verirsin artık...:queen:

Ben motor üüzerinde kilo verenlerdenim...

Motosiklet ve Motosiklet.net sayesinde çok iyi arkadaşlar, dostlar edindim...

Öğrendiklerim hep hayata dair şeylerdi... Arkadaşımı kaybettiğimde bile ölümün hayata dönük yüzünü öğrendim...

Seni Özledik KambErhan, bugün doğum günün...:rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
fazla red line a girersen krank kırcağını
direksiyon amortisörü olmadan tekere kalkılmıcağını
trafikteki herkesin insan olmadığını
karşındakini herzaman acemi olarak görürsen hayatta kalabilceğini...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
fazla red line a girersen krank kırcağını
direksiyon amortisörü olmadan tekere kalkılmıcağını
trafikteki herkesin insan olmadığını
karşındakini herzaman acemi olarak görürsen hayatta kalabilceğini...

ya gidon amortisörü olmadan da kalkarsın
o yalpanın sebebi
Sebepleri şunlar olabilir: Yol yüzeyinin durumu,gevşek tekerlek veya gidon milleri, motosıklete tam uymayan rüzgarlık kullanımı,lastiklerde yeterli hava bulunmaması,ayarsız gidon başı milleri.(ikiteker.com)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
hayatım la KUMAR oynamayı ...
ölüm ü daha sakin karşılamayı.....
sakin ve soğuk kanlı olmayı........................
daha cesur olmayı ...........
üzerime silah çekildimi tırs mamayı ..............
risk almayı ..............
öğrendim................................................

:cat::cat:
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
155
para biriktirmenin ne kadar zor olduğunu :p
ayrıca ailene karşı gelebilmeyi :)
bir de kendini ifade etmeyi:cat:
bunlar daha almadan öğrettiği şeyler
gerçekten insanları motosikletin tehlikeli bişey olmadığını ispatlayabilmek için kendini çok iyi ifade etmen gerekiyor ve yaptım da:)
Ogrenci adamin derdinden ogrenci adam anlar :D
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
Çok güzel bir konu açılmış :) benzin istasyonlarından nefret etmeyi öğrendim :D 50 TL bedava yakıt haberlerine balıklama dalmayı öğrendim :D
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Motorsuzda yaşamdan zevk alırdım ama motor bana yaşamdan daha fazla zevk alınabileceğini öğretti.
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
bana da küfür etmeyi öğretti, kafam kaskın içindeyken saydırıyorum etraftaki 4 tekerlilere!
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-Trafikte gördüğün insanların çoğunun insanlığının birer illüzyondan ibaret olduğunu
-Türk insanının tek yön trafikte trafiğin aktığı yere bakmak yerine öbür tarafa bakarak karşıdan karşıya geçebildiğini
- Trafikte adam gibi şeridinin ortasında gittiğinde mesleği nedeni ile trafikte olan insanlar (taksiciler dolmuşlar vs) tarafından taciz edilip , sıkıştırılıp sonrasında da haklılarmışcasına " Kamyon gibi ne ortaladın lan şeridi " diye hareketlerini onaylamaya çalıştıklarına
- Kırmızı ışıkta bekleyen araçların arasından geçerken hiçbir temasta bulunmamana rağmen " Ne geçiyosun ulan daracık yerden " diye fırça yenildigine ( itina ile cvp verilmiştir :p )
- Özellikle kazalarda çevrenden geçen motorculardan en azından birinin durup nasıl olduğunu sorduğuna ve aynısını sen yaptığında karşıdakinin yüzündeki mutluluğa
- Korumalarını ciddiye aldığında çoğu polis çevirmesinden zaman kaybetmeksizin kurtulunmasına
- Trafikte çekinilmesi gerekenin sadece 4 tekerli araçlar olmamasına , en az o kadar da bilinçsiz motor sürücüsü olduğuna
- Yayaların İstanbul'u çok büyük bir tarla sandığına
- Bir fenerliye GS plaka kilitlenilebildiğine, ve daha kötüsü gs kutlamalarının arasında maskot durumuna düşülebildiğine =)
- Yedek depoda giderken benzincinin çöldeki vahalardan daha değerli olduğuna
- Sokakta insanların " abi bu kaç basıyo, abi ön kaldırsana , abi bu kaç para , abi ne kadar yakıyor " gibi sorularına
- Bunları yazarken vay be ulan şuncacık zamanda neler yaşamışım denildiğine

Kanaat getirilmiş , şahit olunmuş , yaşanmıştır.. =)

Valla diğerlerini bilmem ama GS plakalı bir fenerli arkadaşımla asla dalga geçmem makara yapmam, ancak üzüntüsüne ortak olurum :))

- Motor kullanmanın bana öğrettiği en ilginç şeylerden biri de, motosiklet olmadan da sadece bir motorcu ceketiyle kızların ilgisinin çekilebildiği oldu.
yahu bunu bilseydim 5000 euro masraf yapıp ninja mı almazdım :))))

(kesinlikle şaka, motorumu hiçbir demeyelim ama biri hariç hiç bir kıza değişmem ;)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Her insanın bir arka bahçesi vardır ve bu bahçenin elbet sınırları.Onca huzur ve özgürlük arayışında motosikletin bizim için sınırsız bir arka bahçe olduğunu öğretti.
En iyi psikoloğun marş sesi,
En iyi psikiyatırın slalom olduğunu öğretti.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
gönül işi olduğunu, gerçekten zorlamayla olmayacağını.
sıradanlığı sevmediğimi öğretti bana da.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst