- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
en önemlisi dengeli olmayı ( terazi burcuyum
)
vlad1462 ; :queen:
vlad1462 ; :queen:
Son düzenleme:
yola çıkılacak arkadaşları daha iyi ölçüp biçmem gerektiğini bir kez daha öğretti
-Trafikte gördüğün insanların çoğunun insanlığının birer illüzyondan ibaret olduğunu
-Türk insanının tek yön trafikte trafiğin aktığı yere bakmak yerine öbür tarafa bakarak karşıdan karşıya geçebildiğini
- Trafikte adam gibi şeridinin ortasında gittiğinde mesleği nedeni ile trafikte olan insanlar (taksiciler dolmuşlar vs) tarafından taciz edilip , sıkıştırılıp sonrasında da haklılarmışcasına " Kamyon gibi ne ortaladın lan şeridi " diye hareketlerini onaylamaya çalıştıklarına
- Kırmızı ışıkta bekleyen araçların arasından geçerken hiçbir temasta bulunmamana rağmen " Ne geçiyosun ulan daracık yerden " diye fırça yenildigine ( itina ile cvp verilmiştir)
- Özellikle kazalarda çevrenden geçen motorculardan en azından birinin durup nasıl olduğunu sorduğuna ve aynısını sen yaptığında karşıdakinin yüzündeki mutluluğa
- Korumalarını ciddiye aldığında çoğu polis çevirmesinden zaman kaybetmeksizin kurtulunmasına
- Trafikte çekinilmesi gerekenin sadece 4 tekerli araçlar olmamasına , en az o kadar da bilinçsiz motor sürücüsü olduğuna
- Yayaların İstanbul'u çok büyük bir tarla sandığına
- Bir fenerliye GS plaka kilitlenilebildiğine, ve daha kötüsü gs kutlamalarının arasında maskot durumuna düşülebildiğine =)
- Yedek depoda giderken benzincinin çöldeki vahalardan daha değerli olduğuna
- Sokakta insanların " abi bu kaç basıyo, abi ön kaldırsana , abi bu kaç para , abi ne kadar yakıyor " gibi sorularına
- Bunları yazarken vay be ulan şuncacık zamanda neler yaşamışım denildiğine
Kanaat getirilmiş , şahit olunmuş , yaşanmıştır.. =)
tembelliği kilo almayı![]()