Motosiklet bize neleri öğretti?

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
en önemlisi dengeli olmayı ( terazi burcuyum :p )


vlad1462 ; :queen:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yola çıkılacak arkadaşları daha iyi ölçüp biçmem gerektiğini bir kez daha öğretti
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
* Trafikteki 500 babanın tek evlatlarını :)
* Bu merete binenlerin arasında psikolojik olarak bir bag olusturdugunu
* Keyiflendiginde yada sinirlendiginde soyle uzadımmı butun herseyi keyfe cevirdigini
* İstanbul gibi mukemmel ama bir o kadarda trafik cilesi olan bir kentte istedigin an istedigin yerde olabilecegini
* Onun sayesinde sizin gibi guzel insanlarla tanısmayı
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
-Trafikte gördüğün insanların çoğunun insanlığının birer illüzyondan ibaret olduğunu
-Türk insanının tek yön trafikte trafiğin aktığı yere bakmak yerine öbür tarafa bakarak karşıdan karşıya geçebildiğini
- Trafikte adam gibi şeridinin ortasında gittiğinde mesleği nedeni ile trafikte olan insanlar (taksiciler dolmuşlar vs) tarafından taciz edilip , sıkıştırılıp sonrasında da haklılarmışcasına " Kamyon gibi ne ortaladın lan şeridi " diye hareketlerini onaylamaya çalıştıklarına
- Kırmızı ışıkta bekleyen araçların arasından geçerken hiçbir temasta bulunmamana rağmen " Ne geçiyosun ulan daracık yerden " diye fırça yenildigine ( itina ile cvp verilmiştir :p )
- Özellikle kazalarda çevrenden geçen motorculardan en azından birinin durup nasıl olduğunu sorduğuna ve aynısını sen yaptığında karşıdakinin yüzündeki mutluluğa
- Korumalarını ciddiye aldığında çoğu polis çevirmesinden zaman kaybetmeksizin kurtulunmasına
- Trafikte çekinilmesi gerekenin sadece 4 tekerli araçlar olmamasına , en az o kadar da bilinçsiz motor sürücüsü olduğuna
- Yayaların İstanbul'u çok büyük bir tarla sandığına
- Bir fenerliye GS plaka kilitlenilebildiğine, ve daha kötüsü gs kutlamalarının arasında maskot durumuna düşülebildiğine =)
- Yedek depoda giderken benzincinin çöldeki vahalardan daha değerli olduğuna
- Sokakta insanların " abi bu kaç basıyo, abi ön kaldırsana , abi bu kaç para , abi ne kadar yakıyor " gibi sorularına
- Bunları yazarken vay be ulan şuncacık zamanda neler yaşamışım denildiğine

Kanaat getirilmiş , şahit olunmuş , yaşanmıştır.. =)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
-Trafikte gördüğün insanların çoğunun insanlığının birer illüzyondan ibaret olduğunu
-Türk insanının tek yön trafikte trafiğin aktığı yere bakmak yerine öbür tarafa bakarak karşıdan karşıya geçebildiğini
- Trafikte adam gibi şeridinin ortasında gittiğinde mesleği nedeni ile trafikte olan insanlar (taksiciler dolmuşlar vs) tarafından taciz edilip , sıkıştırılıp sonrasında da haklılarmışcasına " Kamyon gibi ne ortaladın lan şeridi " diye hareketlerini onaylamaya çalıştıklarına
- Kırmızı ışıkta bekleyen araçların arasından geçerken hiçbir temasta bulunmamana rağmen " Ne geçiyosun ulan daracık yerden " diye fırça yenildigine ( itina ile cvp verilmiştir :p )
- Özellikle kazalarda çevrenden geçen motorculardan en azından birinin durup nasıl olduğunu sorduğuna ve aynısını sen yaptığında karşıdakinin yüzündeki mutluluğa
- Korumalarını ciddiye aldığında çoğu polis çevirmesinden zaman kaybetmeksizin kurtulunmasına
- Trafikte çekinilmesi gerekenin sadece 4 tekerli araçlar olmamasına , en az o kadar da bilinçsiz motor sürücüsü olduğuna
- Yayaların İstanbul'u çok büyük bir tarla sandığına
- Bir fenerliye GS plaka kilitlenilebildiğine, ve daha kötüsü gs kutlamalarının arasında maskot durumuna düşülebildiğine =)
- Yedek depoda giderken benzincinin çöldeki vahalardan daha değerli olduğuna
- Sokakta insanların " abi bu kaç basıyo, abi ön kaldırsana , abi bu kaç para , abi ne kadar yakıyor " gibi sorularına
- Bunları yazarken vay be ulan şuncacık zamanda neler yaşamışım denildiğine

Kanaat getirilmiş , şahit olunmuş , yaşanmıştır.. =)

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Çevik olmayı, çevik düşünmeyi, çevik davranmayı; yine de güvenliği ve dikkati elden bırakmamayı öğretti.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
1 - Öncelikle Cimri olmayı öğretti.
2 - Hasta yaptığını öğretti,
3 - Çok iyi hızlandığını ama hızlandığı gibi duramadığını öğretti,
4 - Yollara ve trafiğe motorcu gözüyle bakmayı öğretti.
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
ruzgar gibi esmeyi esip geçmeyi öğretti. tam herşey bitti pes dediğim anda yaşamak için bir sebep olduğunu gösterdi. isyanı, sokak kedileri kadar özgür olmanın keyfini. kendi içinde ayrı bi dünyası olduğunu öğretti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Problemlerden kurtulup tekrar tepesine bindiğimde ikinci kez özgürlüğü öğretti :rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2004
Mesajlar
109
-ruzgarin bagimlilik yapici bisi oldugunu,
-muhendislik fakultesinde icten yanmali motorlar dersi verebilcek kadar pratik bilgi ogretti ama gel gelelim bu dersi hala veremedim:S hocamiza burdan selamlar...
-sozum meclisten disari diyerekten- cogu harley davidson kullanicisinin leblebi karakterli oldugunu,
-eski motosiklete binmenin yakin cevre tarafindan alay konusu oldugunu,ama motorcular arasinda sempati ve saygi kazandirdigini,
-kucucuk sineklerin ,boceklerin aslinda ne kadar kolay hayat sondurebilcegini,
-"amonyak hayat kurtarir" sozunu felsefe edinmeyi,
-optik iliminin ne kadar faideli bi ilim oldugunu,
-diz kapagi kaymasinin,capraz bag yirtiginin ne kadar kotu bisi oldugunu,
-genel olarak,ne kadar uc noktada olay varsa taksim ilk yardima getirildigini:S
-hayata aslinda pamuk ipligi ile bagli oldugumuzu,
-"hayatim bi film seridi gibi gozumun onunden gecti" deyiminin gercekligini,
-24 senelik o uzun metrajli filmin sadece fragmanini gormeme ragmen oscarlik bi aktor oldugumu:p

ve aklima gelmeyen bir suru sey ogretti bana...

seytan icadi bu melet...allah seytandan razi olsun o halde:cat:
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
walla bana ogrettıgı sey arkadaslarımı bırakıp gıdıyorum daha dosrusu benım ısım var dıyıp kaçıyorum motorumla gezıyorum bana bunu ogrettı ayrılamıyorum baskasınıda bındırmek ıstemıyorum zorlamasın motorum :D
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Bana Bişeye Değer Vermeyi Ve Onunla Bi ömür Boyu Geçirme Isteği Verdi:p

SAHİLDE CANIM SIKILDIGI ZAMAN SAAT KAC OLURSA OLSUN CIKMA İSTEĞİ VERMESİ
BASTIMMI 140 I GORMEMEMİ OGRETTİ:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
bütün trafik kurallarına uymayı
arabada sigara içerken sigarayı kafana göre camdan dışarı atmamayı
motosikletleri yayalar dahil kimsenin takmadığını
sevdiğimiz arkadaşları kaybetmenin acısını
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
hayatım la KUMAR oynamayı ...
ölüm ü daha sakin karşılamayı.....
sakin ve soğuk kanlı olmayı........................
daha cesur olmayı ...........
üzerime silah çekildimi tırs mamayı ..............
risk almayı ..............
öğrendim................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
sabırlı olmayı, beyinsiz insanlarla yardımcı olmayı onları eğitmeyi öğretti...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
özgür olmayı, risk almayı, ölümün bana nekadar yakın olduğunu, üzerinde yatmayı:p neler öğrendim neler... :cherry:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
walla çok güzel şeyler ortaya çıktı yawf.devammmmmmmmmmmmmmmmm
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
98
hayata bir o kadar yakın bir o kadar da uzak olmayı,
oturarak yapılacak en güzel aktiviteyi,
tek engelin benzin deposudna kalan benzin olduğunu,
...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst