Motosiklet bize neleri öğretti?

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
1-önce risk almayı öğrendik.
2-hayatın değerini tabi ki.
3-hepimizi bilinçlendirmedi mi?
4-yardımsever yaptı çoğumuzu.
5-kaçmayı öğretti kimi zaman,hayattan,insanlardan....
6-eğlenmeyi öğretti.
7- sosyal bir birey yaptı...
en azından benim için bunları gerçekleştirdi bizim iki tekerler.peki ya size neler kazandırdı?
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
8. İki aydır hastane hastane, doktor doktor dolaşmayı öğretti bana da. :cherry::p

İlk 7 şıkka da kesinlikle katılıyorum. Motosikletsiz bir hayat düşünemiyorum. :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
8. İki aydır hastane hastane, doktor doktor dolaşmayı öğretti bana da. :cherry::p

İlk 7 şıkka da kesinlikle katılıyorum. Motosikletsiz bir hayat düşünemiyorum. :p

du o zman aklıma bi tane da geldi
9-zaman zaman hayattan wazgeçmeyi öğretti
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Çok yiyosunda ondan kilo alıyosundur sen. :queen: Motorla ne alakası var. :p



Hayattan vazgeçmeyi olur muuuuu? Hayattan vazgeçmemeyi, sıkı sıkıya bağlanmayııı. :wiinkk:

abi bazen oluyo ya.kafan bozuluyo sıkıosun gazı.olmuyomu sende:queen:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
25
selam arkadaşlar bunları ben esbiri olarak kabul ediyorum ben 1975 de balkan 3 videsle başladım 12 ci modorum şuan 2008 shadow aldım 21 7 2008 de trafik cıkışlı oldu neyse hayırlı eglenceler:cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Oluyo oluyo da, ben gazı sıktığım anda kafam kendine geliyo. Hemen bırakıyorum. :queen:

senede 3 yada 4 kere yapıorum onu.saçma sapan hızları yani:pr:.aklım başıma geç gelmez inş.

selam arkadaşlar bunları ben esbiri olarak kabul ediyorum ben 1975 de balkan 3 videsle başladım 12 ci modorum şuan 2008 shadow aldım 21 7 2008 de trafik cıkışlı oldu neyse hayırlı eglenceler:cat:

:S:S:S:S:S:S:S:S anlayan varmı:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Motosiklet,
Aslında hiç göremediğimiz o korkunç trafiği öğretti bana:pale:
Otomobil kullanmanın şehir içinde bir kabus olduğunu...
Otobüse pinmenin akıl hastalığına sebep olabileceğini...
Çok sıkıldığında, sahile-denize-pikniğe-arkadaşlara hemmen kavuşulabileceğini...
Bir de Kaza Tutanağı nasıl hazırlanır, tüm bunları öğretti bana:p:p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Motosiklet,
Aslında hiç göremediğimiz o korkunç trafiği öğretti bana:pale:
Otomobil kullanmanın şehir içinde bir kabus olduğunu...
Otobüse pinmenin akıl hastalığına sebep olabileceğini...
Çok sıkıldığında, sahile-denize-pikniğe-arkadaşlara hemmen kavuşulabileceğini...
Bir de Kaza Tutanağı nasıl hazırlanır, tüm bunları öğretti bana:p:p

Çok güzel şeyler öğretmiş ama sonuncusunu öğretmeseydi iyiydi. :pale:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çok güzel şeyler öğretmiş ama sonuncusunu öğretmeseydi iyiydi. :pale:

Atlantic arkadaş:cat:
Ben de istemezdim bu son öğrettiği ama en önemli dersi:) Bu hafta dünya kadar para sayıp bi otomobil aldık, ama onu sürmeye piçikolocik olarak bile hazır değilim:mrgreen: Buradan mşaj verelim: Arkadaşlar, Gençler, motor çocuk oyuncağı değildir, tehlikelidir. Almadan-kullanmadan önce aklınızı ortaya koyun. Risk almamak için prensiplerinizi belirleyin. koruma kullanın, Veee her zaman bu aletin Keyfini Çıkarın, asla tehlikesini değil:cat:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
İkiteker dostluğunun,dayanışmasının sınırsızlığını,uluslararası olduğunu öğrendik.
Trafikte selamlaşmayı,sabırlı ve saygılı olmayı öğrendik.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Atlantic arkadaş:cat:
Ben de istemezdim bu son öğrettiği ama en önemli dersi:) Bu hafta dünya kadar para sayıp bi otomobil aldık, ama onu sürmeye piçikolocik olarak bile hazır değilim:mrgreen: Buradan mşaj verelim: Arkadaşlar, Gençler, motor çocuk oyuncağı değildir, tehlikelidir. Almadan-kullanmadan önce aklınızı ortaya koyun. Risk almamak için prensiplerinizi belirleyin. koruma kullanın, Veee her zaman bu aletin Keyfini Çıkarın, asla tehlikesini değil:cat:

eet güzel bi sosyal mesaj werildi:pşaka bi yana benm 12 yaşında bi kardeşim var kask bilincini iyice yerleştirdim(yürekçe arkadaşımızında katkısıyla)onu motorcularla falan tanıştrıyorum.beraber alyoruz bizim eski emektar mobileti korumalarını takıo.direk trafiğe kapalı alana.bu aralar okullara dadandık.inş. çok bilinçli bi motrcu olacak:wiinkk:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
benim motor aptal, kendisi bişe bilmiyoki bana öğretsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst