Motosiklet?....Babam?....Tavsiye...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar bir haftadır kara kara düşünüp duruyorum.

Geçenlerde bayinin birisinde tam istediğim gibi bir motor buldum 12 milyar civarı.Bana kalsa benim regali satıp banka krediyle bu motoru hemen alırım.

Ancak 3 gün önce direksiyon alıştırması için (Almışken iki ehliyeti birden alayım dedim) babamın zoruyla babamın arabasının(lada samara) direksiyonuna oturup pistte biraz alıştırma yaptım. O ara şunu farkettim ki, araba gerçekten son derece kötü. her tarafından takırtılar geliyor, korozyon, fitiller...(babam ağzıyla söylemedi, aza kanaat eden bir adamdır ama doğru düzgün bir araba istediğinden eminim)

Motosiklet hayalimi bir tarafa bırakıp babama eli yüzü düzgün ikinci el bir otomobil alma işini düşünmeye başladım.Ama bu seferde evlilik, ev düzme falan derken motosiklet işinin en az 4-5 yıl ertelenebilmesi gibi bir tehlike oluşuyor. O kadar zaman sonra aynı motosiklet aşkını devam ettirebilirmiyim bilmiyorum.


Sizden istediğim benim yerimde olsanız hangi kararı verirdiniz ?

Mantığınızı dinleyip "Ben kazandım ben harcarım gençlik bidaha geri gelmez" mantığıyla motosiklet mi?

Duygularınızı dinleyip "Adam yıllarca bizim için çalıştı didindi en güzel arabayı hakediyor" deyip otomobil mi alırsınız?

Not: Geyik yapacak arkadaşlar lütfen başka başlıklara.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence babana yeni bi araba almak daha mantıklı ne de baba .. BABA nın yerini hiçbirşey tutmaz değerini bilelim.. kendini babanın yerine koy düşün bi de sen düşün
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
merak etme motor sevdan bitmez ama babanda geri gelmez. allah korusun o arayla bir kaza yaparsa. o zaman çok pişman olursun. ben senin yerinde olsam o arabayı satıp ikinci el sağlam bişey alırdım. kolay gelsin :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Nasıl olacak bilemiyorum.

Şu anda yapmayı en sevdiğim şey motosiklet kullanmak (meditasyon gibi birşey). benim motor beni iki yıl idare edermi bilmem. Şimdiden gözüm başkalarının altındaki motosikletlere takılıyor.

Babamda 53 yaşında birkaç yıl sonra ona otomobil kullanmak keyiften ziyade eziyet gibi gelecek hissedebiliyorum.Geç kalmakta istemiyorum:silent:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
eğer şimdi babana araba alırsan ileride kendine motor alabilirsin

fakat şimdi motor alırsan araya evlilik filanda girdikten sonra bi daha imkanı yok babana araba alamazsın


bence babana araba al. benim düşüncem böyle:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Babanı düşünmen akıllıca olur. Yaş ilerledikten sonraki motor aşkı daha başka.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence de en doğru karar babanın arabasını yenilemek olmalı.Avatarının altına bakılınca altında regal raptor olduğu anlaşılıyor.Daha ne istiyorsun be baboş.Ana babanın yerini ne bi başkası ne de bi başka birşey tutabilir.Babana öyle bir sürpriz yaptığında ner kadar sevineceğini bir düşünsene.Hem regal raptor kullanıyorsan da uzun bir süre seni idare edebilecek bir motor o.Neden yeni bir motor almayı düşünüyorsun ki?Sen en iyisi güzel bir araba al.:rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
motrun nasılsa var babanın arabayı kullanırken çektiği eziyet senin raptoru kullanırken çektiğinden çok daha fazladır bence
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaman olacak sende baba olacaksın:)
bence araba al
yasını alıncada buyuk bısı alırsın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Evet. Tavsiyeleriniz için sağolun arkadaşlar. Sonunda söylediğiniz gibi babama eliyüzü düzgün bir araba almaya karar verdim.

Dün durumu babama anlatınca belli etmemeye çalışsada sevindi adamcağız.
Bügün bizim emektarı sattık. Bankadanda biraz kredi çektikmi. babama daha güzel bişey alıcam inşallah:)

Desteğinizi esirgemediğiniz için hepinize sonsuz teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
bekara karı boşamak kolay derler ama bence de zor ama doğru olan kararı vermişsin :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Sağolun.

Nede olsa motor almak için önümde uzun yıllar var.
Benim regal bana 1-2 yıl daha katlanacak gibi görünüyor :mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
YA SEN NASIL BİR EVLATSIN önce baba,ata dır ya bunu sormaya bile gerek yok
birde motorun var,ikisene bin idare eder orjinal çinler,ata atılmazzzzzzzzzzzz
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
84
Akira' Alıntı:
Evet. Tavsiyeleriniz için sağolun arkadaşlar. Sonunda söylediğiniz gibi babama eliyüzü düzgün bir araba almaya karar verdim.

Dün durumu babama anlatınca belli etmemeye çalışsada sevindi adamcağız.
Bügün bizim emektarı sattık. Bankadanda biraz kredi çektikmi. babama daha güzel bişey alıcam inşallah:)

Desteğinizi esirgemediğiniz için hepinize sonsuz teşekkürler.:rendeer:
tebrik ederim bende senin yerinde olsam aynısını yapardım.
Bu arada merak etme motor aşkın hiç bitmeyecek.:cat:
 
Katılım
7 Şub 2005
Mesajlar
106
baban o direksiyona oturduğunda aldığı keyfi hissetmeye çalış,bide benim oğlum ne çok seviyomuş ,hayırlı evlatmış demesi ,bunuda başkalarından duyman bence tahmin etmeye çalışma yaşa o anı
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
86
senin önünde uzun yıllar var (umarım babanında ömrü çook çook uzun olur ama) amacına bir şekilde bir gün mutlaka ulaşırsın, ama ya o ? Bence ona alacağın bu hediyeyi o dünyadaki hiçbirşeyle değişmeyecektir. İnan bana sende daha çok keyif alacaksın bu işten. Motorununda şeklini rengini falandeğiştir bir iki modifiye yap seninde gönlün olsun onunda :)

cemo_brs bu arada imzana bayıldım :))))))))
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum en dogrusunu yapmışsın...Zor olsada..Tebrikler hayırlı evlat...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst