Motosiklet?....Babam?....Tavsiye...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar bizim emektarı alan arkadaş bankadan kredi çekemediği için o iş yattı. Bizimkide satmam o zaman yaptırır binerim dedi.

Kendisine biraz maddi yardımda bulundum. Araba fena olmamış. bir iki yıl daha binilebir bir hale geldi. Bende babamın rızasıyla Gidip Hyosung aldım. Babamda bende mutlu yarınlara koşuyoruz şimdilik.

Burayada yazmıştım.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12594&highlight=hyosungland%FDm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst