Motosiklet aşkının böylesini gördünüz mü?

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Buna benzer bir video motocross sever bir engelli icin cekilmisti. Acikcasi burdak yapilan teknik cozum cok daha iyimis.

Turkiyede boyle bir seyi gormek hayli zor. Engelli insanlara ne is nede sosyal imkan veriliyor. Birde surekli bir zavali muamelesi yapiliyor. Is imkani saglanmiyor.

Dikkat etti iseniz , pit stopta ki adam sadece sandelyeyi ona dogru cevirdi ve hic bir seye karismadi. Adam kendi cabasi ile motorundan sandelyesine gayet guzel gecti.

bizde olsa yedi mahalle adama yardim edecez diye ugrasiriz. Hem Engelliye "Sen farklisin biz sana aciyoruz " der gibi ezik muamelesi yapariz , hemde adami rahat birakmayiz.

Aramizda yada cevremizde Engelli dostlarimiz var ise onlarin sizden tek farkinin , aslinda hic bir farklari olmadigidir.

Biz engelli tum dostlarimizin bizleri gibi sokaklarda gezip , isterler ise motosiklete binmelerini istiyoruz.

umarim birilerine umut verici olur bu guzel video. tessekurler
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel paylaşım...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
daha öncede facebookta izlemiştim , ders çıkarılabilecek bir video .
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Evet daha önce cross veya cruiser tarzı videoları izlemiştik. Ben race olayını ilk defa gördüm :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
daha öncede facebookta izlemiştim , ders çıkarılabilecek bir video .

vay arkadaş izlerken içim ürperdi valla helal olsun adama

Eyvallah mubarek gerçek aşkmış bu....:cat:

Dişimiz ağrısa hayata küsüp kenara çekiliriz, işi gücü bırakıp sızlanırız. Motordan sağlam bir düştüğümüzde bir daha binmeye tövbe edenlerimiz çoktur. Etrafımızdakilerin dırdırı yeter zaten. Bu adam bir motosiklet kazasında sakat kalmış bile olabilir.

Bu tür insanlardaki yaşam sevincine ve mücadele gücüne bakın.
Hem engelli olup hem de bu aşamaya gelmek sağlam bir insanınkinden kat kat fazla azim ve güç gerektirir.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok duygulandım şiir bulup yazdım.:salut:

"İyİ DÜŞÜNÜN - CAN DÜNDAR

Bu yılınızı iyi geçirdiniz mi?
Sağlıklı olduğunuz için hiç sevindiniz mi?
Bu yıl hiç Gün ışığı ile uyandınız mı?
Kaç kez güneşin doğuşunu izlediniz?
Bir neden yokken kaç kişiye hediye aldınız?
Kaç sabah yolda bir kediyi okşadınız?
Bu yıl yeni doğmuş bir bebek parmağınızı sıkıca tuttu mu hiç?
Ve siz onu hiç kokladınız mı?
Yaz gecelerinde ne çok yıldız olduğuna hiç şaşırdınız mı?
Kendinize bu yıl kaç oyuncak aldınız?
Kaç kez gözlerinizden yaş gelinceye kadar güldünüz?
Yaşlı bir ağaca sarıldınız mı bu yıl?
Çimlere uzandığınız oldu mu?
Çocukluğunuzdan kalan bir şarkıyı söylediniz mi hiç?
Hiç Suda taş kaydırdınız mı bu yıl?
Kaç kez kuşlara yem attınız?
Bir çiçeği dalındayken kokladınız mı?
Bu yıl kaç kez gökkuşağı gördünüz?
Ya da hediye alan bir çocuğun gözlerindeki ışığı?
Kaç kez mektup aldınız bu yıl?
Eski bir dostunuzu aradınız mı hiç?
Kimseyle barıştınız mı bu yıl?
Aslında mutlu olduğunuzu kaç kez farkettiniz bu yıl?
İyi bir yılın, bunlar gibi birçok "küçük şeye"
bağlı olduğunu hiç düşündünüz mü bu yıl?
Yayılın çimenlerin üzerine
Acele edin.
Er veya geç Çimenler yayılacak üzerinize
Can DÜNDAR"
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tam da konuya uygun oldu bu şiir, teşekkürler :cat:
Etrafımda bu şiiri göndereceğim bazı dostlar var ::gozluk::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst