Buna benzer bir video motocross sever bir engelli icin cekilmisti. Acikcasi burdak yapilan teknik cozum cok daha iyimis.
Turkiyede boyle bir seyi gormek hayli zor. Engelli insanlara ne is nede sosyal imkan veriliyor. Birde surekli bir zavali muamelesi yapiliyor. Is imkani saglanmiyor.
Dikkat etti iseniz , pit stopta ki adam sadece sandelyeyi ona dogru cevirdi ve hic bir seye karismadi. Adam kendi cabasi ile motorundan sandelyesine gayet guzel gecti.
bizde olsa yedi mahalle adama yardim edecez diye ugrasiriz. Hem Engelliye "Sen farklisin biz sana aciyoruz " der gibi ezik muamelesi yapariz , hemde adami rahat birakmayiz.
Aramizda yada cevremizde Engelli dostlarimiz var ise onlarin sizden tek farkinin , aslinda hic bir farklari olmadigidir.
Biz engelli tum dostlarimizin bizleri gibi sokaklarda gezip , isterler ise motosiklete binmelerini istiyoruz.
umarim birilerine umut verici olur bu guzel video. tessekurler