motosiklet almak için arabamın satılmasını dört gözle bekliyorum

Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
15
inşallah kısmet olursa bir aya kadar arabam satılır. ben de heyecanla bekliyorum. şöyle 9000 liraya kadar motosiklet bakacağım çok heyecanlıyım hadi satılsın artık :queen::)
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
sattığın arabanın ilanını da koy, belki bir alan olur buradan
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
15
suzuki inazuma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

sattığın arabanın ilanını da koy, belki bir alan olur buradan

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-memurdan-2007-model-fabrikadan-ciktigi-gibi-tertemiz-215659443/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

hoşbulduk, suzuki inazuma düşünüyorum ama en az 250 cc, artçının rahat edeceği başka tavsiyelere de açığım.
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
İlk motorunuz olacaksa ve en az 250 cc diyorsanız size hoş gözle bakmazlar burda. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst