- Katılım
- 30 Eki 2010
- Mesajlar
- 355
ah be kardeşim senki 150 beygiri aynı anda dizginleyen adamsın,
ne işin var eşşek sırtında :mrgreen:
ne işin var eşşek sırtında :mrgreen:
eşeğin plakası bile var :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
:cat::cat:Bu arkadaşa neden tek teker Arif diyolar hala anlamış değilim.Hangi videosunu izlediysem düşüyor![]()
Bu arkadaşa neden tek teker Arif diyolar hala anlamış değilim.Hangi videosunu izlediysem düşüyor![]()
Bu arkadaşa neden tek teker Arif diyolar hala anlamış değilim.Hangi videosunu izlediysem düşüyor![]()
Bu arkadaşa neden tek teker Arif diyolar hala anlamış değilim.Hangi videosunu izlediysem düşüyor![]()