Motosiklet Akrobatı Tek Teker Arif Eşekten Düştü

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ANTALYA Off-Road Kulübü tarafından Alanya'da düzenlenen "off road" ve motosiklet gösterileri nefes kesti.

Antalya Off-Road Kulübü öncülüğünde biraraya gelen 70 "off road" ve 20 motosiklet tutkunu Alanya'da Kızılalan mevkiinde gösteri düzenledi. Çok sayıda seyircinin izlediği ciplerle ve motosikletlerle yapılan gösteri büyük ilgi topladı.

Gösteri sırasında "Tek Teker Arif" olarak bilinen motosiklet akrobatı Arif Razgatlıoğlu parka giren bir eşeğe binmek isterken düştü.

Antalya Off-Road Kulübü Başkanı Ahmet Demir, geleneksel hale gelmesini amaçladıkları bu organizasyonu daha geniş kitlelere duyurmak istediklerini söyledi.

Kaynak:Hürriyet


 

Ekli dosyalar

  • LiveImages_Foto Haber_257_Motosiklet akrobatı eşekten böyle düştü_3.jpg
    LiveImages_Foto Haber_257_Motosiklet akrobatı eşekten böyle düştü_3.jpg
    27.2 KB · Görüntüleme: 16,262
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
Bu arkadaşa neden tek teker Arif diyolar hala anlamış değilim.Hangi videosunu izlediysem düşüyor :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
arif abi allahtan düşmek için yaratılmış yoksa eşekten düşünce nedense öncelikle yüzünüz yaralanır...
eşekte tescilliymiş , plakalı eşek :)
geçmiş olsun...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
ELİNT adminim sen benden çok yaşıcan tam ben açıyordum benden önce açmışsın konuyu =) arif abiye geçmiş olsun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ben mi yanlış görüyorum yoksa eşeğin plakası mı var :) muayeneye de gidiyordur o :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------

Bir de korumaların faydası demek lazım tepse de etkilemez sanırım :)
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
295
ANTALYA Off-Road Kulübü tarafından Alanya'da düzenlenen "off road" ve motosiklet gösterileri nefes kesti.

Antalya Off-Road Kulübü öncülüğünde biraraya gelen 70 "off road" ve 20 motosiklet tutkunu Alanya'da Kızılalan mevkiinde gösteri düzenledi. Çok sayıda seyircinin izlediği ciplerle ve motosikletlerle yapılan gösteri büyük ilgi topladı.

Gösteri sırasında "Tek Teker Arif" olarak bilinen motosiklet akrobatı Arif Razgatlıoğlu parka giren bir eşeğe binmek isterken düştü.

Antalya Off-Road Kulübü Başkanı Ahmet Demir, geleneksel hale gelmesini amaçladıkları bu organizasyonu daha geniş kitlelere duyurmak istediklerini söyledi.

abi ne istikbarat var şu mt moderatörlerinde ya.yav tam haberi ben geçecektim baktım sayfada dönüyor helal be...
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
kırılmadıkkemigi kalmayan adam olarak guinness rekorlar kitabına başuru yapsa birinci olacaktır. geçmiş olsun diyelim.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
''Eşekten düşen iflah olmaz'' demiş büyüklerimiz.Neyseki Tekteker Arif düşmelere çok alışık, şerbetlidir o.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
eşekten düşenin halinden yine eşekten düşen anlarmış.. bu sebeple sadece geçmiş olsun demek düşüyor.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Insan hic motosikletten inip Esege binermi? Biner ise boyle olur tabi.:)

Esek ile stopie yapmak istemistir, essegin inadi tutunca , stopie ye esseksiz devam etmis anlasilan:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst