MOTOSIKLET 2007 Fuari - TUM FOTOGRAFLAR...

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
işte varadero ve ben ,başka hiçbi motosikletlede fotoğraf çektiresimde gelmedi şahsen...

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
komtan abi hep kankalarını çekersin...bize çok gördün...:farao:

Menderesten neyimiz eskik...:pale:

Benim gazetede hiç köşem olmadııı abiii...:salut:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
18
ya bukadar yenilik icinde 1000RR'göremedim görenler varsa anlatsın..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Sıcak sıcak yeni fotolar :queen:

Geç yayınlandığı için kusura bakmayın :cyclopsan bende daha yeni gördüm :p
Arkadaştaydı daha yeni aldım :)
Taze taze upload ediyorum :p

60672933vx6.jpg


37811078jp3.jpg


12867492bi3.jpg


74016586pn3.jpg


89142568qs7.jpg


70611079yg7.jpg


71329468kg9.jpg


57372137tk1.jpg


95844269rx5.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
abı harley ya sırf yanında foto çekmek ıcım buradan gelıtrım oraya ya off be muthış makınalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst