- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar yarin fuarin son gunu oldugu icin tanismak sohbet etmek amaciyla bi bulusma ayarlayalim diyorum acaba yarin gelicek arkadaslar topige yazabilirlermii??? ortak bi saat ayarlayalim bulusalimmm...
simdiden ilgileriniz icin tesekkurler...:rendeer:
simdiden ilgileriniz icin tesekkurler...:rendeer:
Son düzenleme: