Motoshow'06 / 30 Mart - 2 Nisan Dünya Ticaret Merkezi

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
Selam Arkadaslar Lutfi kırdar da arkadaşların standda ne kadar yoğun oldugunu gordum kendilerine teşekkür ediyorum herkezle tek tek ilgilenmeye calısıyorlardı :rendeer: motoshow06 için kendilerine sormak istediğim 2 ( iki ) sorum olacak
1- geldik , motorlarımızı bırakacağımız bir alanımız olacak mı ? üyelerden otopark ücreti alınacakmı alınacaksa meblağ nedir?
2- gecen fuarda standımızda bır cay otomatı olsa cok sevınecektım bayaa bi yurumustum ve hava da serındı :) :mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
cobalt' Alıntı:
1- geldik , motorlarımızı bırakacağımız bir alanımız olacak mı ? üyelerden otopark ücreti alınacakmı alınacaksa meblağ nedir?
2- gecen fuarda standımızda bır cay otomatı olsa cok sevınecektım bayaa bi yurumustum ve hava da serındı :) :mrgreen:

1- otopark ücretsiz, davetiyelerde de yazmaktadır.
2- Geçen sefer kısıtlı imkanlarla, hareket alanı dar bir alandaydık, bu fuarda yer alan standımızda ikram etmek üzere çay, kahve otomatımız mevcuttur

standımızın yerini belirleyen krokiyi gün içersinde yayınlayacağız..
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
olee

komtan' Alıntı:
1- otopark ücretsiz, davetiyelerde de yazmaktadır.
2- Geçen sefer kısıtlı imkanlarla, hareket alanı dar bir alandaydık, bu fuarda yer alan standımızda ikram etmek üzere çay, kahve otomatımız mevcuttur

standımızın yerini belirleyen krokiyi gün içersinde yayınlayacağız..



OLEEE Komtan ım sizler bi tanesiniz allah sitemize zeval vermesin :queen: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Motosiklet.Net sitesine özel fuarda ki indirimler hakkında bilgi ve yaka kartınızı almayı unutmamak için önce standımıza uğramayı ihmal ETMEYİNİZ!



KROKİNİN BÜYÜK BOYUTU İÇİN LÜTFEN ÜZERİNE TIKLAYINIZ.

FUAR ALANI KROKİLERİ FUARIN WEB SAYFASINDAN ALINMIŞ, ÖN BÖLÜMDE Kİ ÇADIRLAR MEVCUT KROKİLERİN ÜZERİNE GÖZ KARARI İLE ÖLÇEKLENDİRİLMİŞTİR.

GreatWhiteShark 'ın evvelden attığı ulaşım planını yeniden paylaşalım:

Fuar alanına Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden gelecekler için uydu görüntüsü...

( NOT: Bu resimde ki fuar alanın önünde ki son kırmızı nokta standımızın yeridir )

fuar35lw.jpg

.
.
.
.
fuar21zb.jpg

.
.Bu iki kavşağın arası tam 8 km.
.
.
fuar13dv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yahu dostlar skull-paşam-shemoto ne zaman topluca gidilecek fuara...
cumartesimi - pazarmı...
beylikdüzü ve esenyurt - avcılar bölgesinden gelecek arkadaşlarla buluşup gelmek isterim... varmı bu bölgelerde motor kullanan benim haricim deeeee..:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar..

Şu an fuarın vip açılışından geldim. Tek kelime ile muhteşem..İnanlımaz..Harika..Hangi birini anlatayım. Bu fuar anlatılmaz yaşanır bence...:queen:
S&S
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
Kartal23' Alıntı:
yahu dostlar skull-paşam-shemoto ne zaman topluca gidilecek fuara...
cumartesimi - pazarmı...
beylikdüzü ve esenyurt - avcılar bölgesinden gelecek arkadaşlarla buluşup gelmek isterim... varmı bu bölgelerde motor kullanan benim haricim deeeee..:queen:
Kartal23, ben Cennet mahallesindeyim.buradan birlikte gidebiliriz.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
6
Selam arkadaşlar !Yarın bende fuara gitmeyi düşünüyorum.Fuarın saat kaçta bittiği konusunda bilgisi olan var mı?Şimdiden teşekkürler...:queen:
Herşey gönlünüzce olsun
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
selamlar

Bendenız forumun yenı uyesı olarak henuz motorum yok.A2ye de yenı yazıldım.. bu yuzden arabamla fuara gelıcem. su sorularımı kısaca cevaplayan bırısı olabılırse sevınırım....

1- araba ıle gelınce otopark parası atla deve mı.. bu gıbı yerlerde abartılı oluyor ınsanın canı sıkılıyor.
2- Gırıs ucretı ne kadar?
3- yenı kullanıcı olarak hangı motorlara bakmalıyım bana bu konuda orda yardımcı olabılecek bır arkadas ısmı verırsenız cok hayra gecer..

selamlar..tesekkurler


Not: Bu forumun e maıl abonelık sıstemı calısmıyor mu yoksa bende mı bır sorun olustu bılgısı olan var mı?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
27
Herkese merhaba!

Ben yeni üyeyim. Erkek arkadaşım motor motor diye sayıkladığı için sürekli yarın bi motor almaya gideceğiz.Ancak biz öğrenci olduğumuz için verecek çok fazla paramız yok. En çok 1200 YTL ye 125cc scooter bulabilirmiyiz acaba? Lütfü Kırdar girişi 20 ytl idi bu yüzden oraya giremedik ve çok üzüldük. Ama dediğinize göre pek de bişi kaçırmamışız. Kısmet motoshow2006 yaymış.

Bir de biz şimdi nasıl davetiye bulacağız???
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
27
hoşbulduk bu arada:) mondialın 125rt si çıkacakmış çok yakında 1245 ytl ye. 125mt ile 151rs de iyiymiş.1500 küsür ikisi de. Kanuni classic 125 de 1690. bunları fuardan ya da ikinci el 1000 ytl ye bulabilirmiyiz ki acaba? fuardan 1000 e bulamayız ama 1200 olabilir belki. inşallah olurr:p
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
TRADER' Alıntı:
3- yenı kullanıcı olarak hangı motorlara bakmalıyım bana bu konuda orda yardımcı olabılecek bır arkadas ısmı verırsenız cok hayra gecer..
Motosiklet.net standına uğrarsan ben oralarda olacağım.
Tecrübeli birçok arkadaşımızda orada olacaktır seve seve sana yardımcı olacaklarına eminim :cat:

mehmet_ozturk2003' Alıntı:
Beyler ben daha yeni üye oldum kusura bakmayın ama bu yaka kartlarını nasıl temin edeceğiz.
Sitemizin standından alabilirsin :wiinkk:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar biletleri kapidan 5 ytl ye alicaz dimi???bazi fuarlarin sitelerinde biletleri oluyodu burda ole bişiy yoq dimi???
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
arkadaşlar konuyu detaylı inceleyemedim, toplu gidiş war mı? Ctesi weya pzr açıköğretim sınawından sonra bende gelcemm :queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Birazdan 30 dak. sonra fuara gidicem. Henüz davetiye alamadım. Ama denildiği gibi 5 ytl ise sorun yok. Eğer fazla davetiyesi olan varsa verebilirse sevinirim. Bilgisayarım açık.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Berbat trafik...

Selamlar

Bugun oglen kadıkoyden karsıya fuara gıtmek uzere yola cıkmıstım. Ancak ıkı kopruyu de dolandım . kılıtlenmıs resmen ıkısı de ..ofıse zorlukle gerı dondum. Bu fuar kacta acılıp kacta kapanıyor arkadaslar ona gore olmazsa yarın gıdıcem
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Sabah 10:00 da açılış.......Akşam 20:00 de kapanış...

mehmet_ozturk2003

Beyler ben daha yeni üye oldum kusura bakmayın ama bu yaka kartlarını nasıl temin edeceğiz.

Fuara gelip standımıza uğrarsanız yaka kartlarınız oradan size verilecek...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst