- Katılım
- 3 Eki 2005
- Mesajlar
- 707
Selam Arkadaslar Lutfi kırdar da arkadaşların standda ne kadar yoğun oldugunu gordum kendilerine teşekkür ediyorum herkezle tek tek ilgilenmeye calısıyorlardı :rendeer: motoshow06 için kendilerine sormak istediğim 2 ( iki ) sorum olacak
1- geldik , motorlarımızı bırakacağımız bir alanımız olacak mı ? üyelerden otopark ücreti alınacakmı alınacaksa meblağ nedir?
2- gecen fuarda standımızda bır cay otomatı olsa cok sevınecektım bayaa bi yurumustum ve hava da serındı
:mrgreen:
1- geldik , motorlarımızı bırakacağımız bir alanımız olacak mı ? üyelerden otopark ücreti alınacakmı alınacaksa meblağ nedir?
2- gecen fuarda standımızda bır cay otomatı olsa cok sevınecektım bayaa bi yurumustum ve hava da serındı
