Motoshow'06 / 30 Mart - 2 Nisan Dünya Ticaret Merkezi

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar bende cumartesi fuardaydım ilk işim dışarıdaki standa uğramak oldu walla shemotodan davetiye istedim baktı pasif üyeyim saldıracak die korktum walla hehhee şaka şaka walla hemen yardımcı oldu saolsun ayrıca indirim fln da ayarlamş hepsin gittim gayet güzel bi fuardı nice fuarlara diim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst