Motoshow'06 / 30 Mart - 2 Nisan Dünya Ticaret Merkezi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devamlı takipte yaw..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar toplu gidiş 2 Nisan Pazar dimi hayla bir değişiklik yok tarihde ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CenkKeskin' Alıntı:
Arkadaşlar toplu gidiş 2 Nisan Pazar dimi hayla bir değişiklik yok tarihde ?

Var var.. ama azzz sonraaa...:) :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakın tutuyorum zaptı...:bounce:
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
18
vay anasını bilet 5 ytl imiş :S
ben diğer fuara 20 ytl bayıldım :)
ama kafama göre bi motor bulamadım ne yazıkki
bakalım belki bu fuarda bi karara varabilirim
yaka kartımı saklıyorum takacağım gene :)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
48
slm arkadaşalar ben daha öncede bu fuara gitmiştim eminimki çok memnun kalacaksınız bence bütün üyeler gelmeli, sonra pişman olursunuz.:pr:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk mesajım. Öncelikle herkese merhaba. Benzer soruları sormamak için dün gece sabah 4'e kadar forumu okudum. Motor merakım henüz yeni. Daha bugün kursa başladım. Ehliyeti aldığım gün inşallah motorumuda alacağım.

Fuara perşembe günü gelmeyi planlıyorum. Usta ve tecrübeli arkadaşlarla tanışmak ve öğütlerini almak isterim. Önümde bir aylık süre olduğu için ince dokuyup sık elemek derdineyim.

Bu arada fuar davetiyesini nasıl alabilirim.

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Evet arkadaşlar motor sahibi olmam için bana bi dua ediverin hadi herkez.

Fuarada gelicez tabi bu arada bilseydim walla ilk fuara gitmezdim 20 ytl. hiçe gitti şimdi 5. ytl bence tersi olmalıydı daha doğru olurdu:queen:
 
Katılım
14 May 2005
Mesajlar
24
eğer buranın üyesiyseniz diğer üye arkadaşlarımızın girişleri için nicklerine göre promosyon bilet ayarlıyabilirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar biraz sakiiin. yarın mesai saatlerinde her türlü detayı bulabileceginiz topik açılacak fuarla alakalı...:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya millet bide motosiket.net in standı gibi bişi olacakmı birde show filan olacakmı biliyomusunuz ? ülen cumadan beri istanbuldayım bekle bekle sıkıldım ama haaa ne gelmez 30 martmış buda aaaaa
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar bizde izmirden TOPLU gelecektik AMA bizim şaşkınlar TOPLA oynarken kaybetmişler şimdi aramızda top olmadan cuma günü yola çıkıp c tesi sabah orada olacağız şimdilik 27 kişiyiz törene falan gerek yok biz sizi buluruz NOT ; ben hanımı almıyorum motorlarmı güzel kızlarmı ( ŞAKA ŞAKA )
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1
s.a arkadaşlar ben siteye yeni üye oldum ben titan 125 kullanıcısıyım, geçenlerde bir arkadaş trasnalp 650 almış 91 model bir tur attım valla ne diyeyim hasta oldum en kısa zamanda bunlardan birini almam lazım hani eskiler derlerya po.. değdi mindere artık bırakman zor diye işte öyle.. :)
birde bu motor fuarlarını geç duyuyorum çin fuarını kaçırdım. 30 marttakine gitmek istiyorum nasıl giderim yardımcı olursanız sevinirim. hayırlı sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E hade bakalım bişi kalmadı ha gayret...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst