- Katılım
- 28 Ocak 2008
- Mesajlar
- 111
abi bu ne yaa Fuar Fotorafları ... BaklavaLar Falan... Bidaha Ki sene Mangalı Hazırlayında Tekirdağdan Köfte Getireyim :mrgreen: Köfte Pişirelim HocaGerçi köfte için Fuarı Beklemeyede Gerenk Yok Ya Neyse
![]()
usta bizim tekirdağında yazlık var ben gelim bu yaz ikram edersin dimi tekirdağı köftesi :queen::cherry::queen: yanında bide tekirdağı şarabı nasıl olur sen tekirdağın nersindesin bizim ev şark köyde :bounce::bounce: