Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
abi bu ne yaa Fuar Fotorafları ... BaklavaLar Falan... Bidaha Ki sene Mangalı Hazırlayında Tekirdağdan Köfte Getireyim :mrgreen: Köfte Pişirelim Hoca :D Gerçi köfte için Fuarı Beklemeyede Gerenk Yok Ya Neyse :)

usta bizim tekirdağında yazlık var ben gelim bu yaz ikram edersin dimi tekirdağı köftesi :queen::cherry::queen: yanında bide tekirdağı şarabı nasıl olur sen tekirdağın nersindesin bizim ev şark köyde :bounce::bounce:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
usta bizim tekirdağında yazlık var ben gelim bu yaz ikram edersin dimi tekirdağı köftesi :queen::cherry::queen: yanında bide tekirdağı şarabı nasıl olur sen tekirdağın nersindesin bizim ev şark köyde :bounce::bounce:

Ben Muratlıdanım ama Yazları KumbagDayım Yazlık Var Orada Sansürüm .. Yaza Şarköye Gelmeyi düşünüyorum Daha önce hiç Gelmedim bea :silent:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
daha önce hiç gelmedin mi şarkköye usta :silent: çok güzel yerdir hatta ilk kız arkadaşımı orda bulmuştum ama çok az bi süre beraber olduk (yani 2 gün kadar ) sonra ayrıldık tabii bu arada ben bunları neden anlatıyorum anlamadım neyse gizli saklımızmı var :p bi gün beklerim şarkköye usta gelirsin akşam kafaları öekeriz nasıl ama :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
usta bizim tekirdağında yazlık var ben gelim bu yaz ikram edersin dimi tekirdağı köftesi :queen::cherry::queen: yanında bide tekirdağı şarabı nasıl olur sen tekirdağın nersindesin bizim ev şark köyde :bounce::bounce:

Yeni yerler öğreniyoruz sayende..
Tekirdağı
Şark köy
İstan blue
İss mir
Eskişehri
Anakara
Anıt talya
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
usta bizim tekirdağında yazlık var ben gelim bu yaz ikram edersin dimi tekirdağı köftesi :queen::cherry::queen: yanında bide tekirdağı şarabı nasıl olur sen tekirdağın nersindesin bizim ev şark köyde :bounce::bounce:

dostum ben şarköylüyüm ve sanırım tekırdagın sarabı degıl şarköyün şarabı meşhür tekirdagın rakısı meşhur :queen: ve sarrkkoy degıl şarköy:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bizde öle içimiz dışımız bir:bounce:

Ya metehan farkettinmi ya kokoreç yerken çekiyolar ya da baklava...
40 yılın başı yiyelim dediktı tı tı tı:cherry:


valla aptican sende maşallah iştahın çok açık...homini gırtlaksın he...yahu birazda yemek yapmayı öğrensen ya hep yiyon...evde kalıcan bu gidişle...:queen:

bu baklava şişirmez emin ol metehan :p:p


vallahı dogrusun gürsel maşallahı var mete nın:queen::queen::queen:


şişirmez mirim...bilmez gencler ... bilmez antep baklavası yemeyenler...:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ben evde kalmam, peki bir marifetliyimdir::pembe::::dpac::::145::
Ya valla yemiyorum hep yahu oooof offf:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hiçte bile.. Şarap kültürsüzü seni :p

Ürgüp'ün şarabı meşhurdur ::miiz::
Anlamadığım Şarköyde Üzüm bağları mı var ki şarap olsun..... :queen::queen:

Ben hiç bağ mağ görmedim..... Ama Rakılarına bişi diyemem.... Hele boğma.... :cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst