- Katılım
- 14 Kas 2011
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar abilerim babamın bugün aldıgı bir motordan size bahsedicem babam bu konularda cok meraklıdır ve yani benim görüşümce tek olabilicek bir motor aldım sayılır tek olmasıda bizim için parça sıkıntısı ortaya çıkarıcak tabiki biliyoruz orjinalden 150 cc olan bu motorumuzu ustamızla beraber 180 cc yükselttik karbüratör +extralarımız , falan hepsini motorumuza montajını yaptık ya işte ben sizden söyle bir konuda yardım istiyorum ben motorumun sadece tork üstünde olması istiyorum pek hız yapan bir kişide degilim zaten motorum ön amortisör yaylarından 6 cm falan kesildi sallamayı kesmek için amaca ulaşıldı ama ben tork istiyorum anlıycanız uzattım dişlilerimde ne gibi değişiklik yaparak 1.2 viteslerde yüksek bir güç elde edebilirim kaba tabir olucak ama 1.viteste gaza yavaş yavaş yüklendigimde uçak kalkarcasına bir his vermesini istiyorum siz zaten anladınız birde motorumdan fotoğraf atayım
NOT : 16 x 42 Dişli mevcuttur
Buda benim mavişim
daha doğrusu babamla benim 
NOT : 16 x 42 Dişli mevcuttur
Buda benim mavişim
Son düzenleme: