Bende vermem diyenlerdenim,henüz motorda çok iyi değilim ama arabada iyiyimdir.Ancak bugüne kadar kimsenin arabasını sürmedim,kendinden çok bana güvenen arkadaşlar var,sen götür dediler sen sür ben yanına oturayım yardım edeyim dedim.Ama motoru 3 arkadaşa verdim denediler(her ne kadar istemesemde),biri çok ısrar etti,o edince diğerlerinede vermek zorunda kaldım

.Yakınımdaki birisi biraz ısrar edince hayır diyemiyorum(tabi daha hacimli bir motorum olsa imkansız vermem,sakınmamı geç arkadaşımın can güvenliği için).Bence motor(yada araba) verilmez değil,İSTENİLMEZ.
Bir anımı anlatayım yine arabayla ilgili:Arkadaşlarım arabayı aldığımda çok ısrar ettiler denemek için bende vermedim,onlara dedimki senden kaynaklanmasada bir kaza geçirsen hasarıda ödesen bile yeni araba olduğu için sana kızmasamda benim moralim bozulacak sende utanacaksın dedim vermedim(buna rağmen ısrar ettiler

),1-2 ay sonra birisi geldi bana çarptı ve tam olarak yanlış zaman yanlış yer(sinirlerim boşaldı,ogün çok önemli işlerim vardı),olay oldu bitti ogün bir işimi halledecektim,arkadaşlara dedimki sen kullan benim sinirler bozuk kafamı toplayamıyorum.Kimse sürmek istemedi,kanka böyle olunca anlıyor insan diyorlar...