- Katılım
- 27 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,326
bi yerlerde okumuştum ''MOTOSİKLET DİŞ FIRÇASI GİBİDİR, EMANET VERİLMEZ'' diye bilmem açıklayıcı olmuşmudur 
Ben bırak motoru, arabayı bile vermiyorum üstadim.
Ha cimriliktenmi?
Tabiki değil.
Size basimdan gecen bi olayi anlatayim.
Ayni site içinde bir komşumuz var.
Kendi arabasi serviste oldugu için benim arabami istedi.
Çokta samimiyiz, severimde kendisini.
Arkadaşlarla düğüne gidip gelecegiz ayni günün akşami getiririm dedi.
Beni hafta sonu bulamazsin, pazar akşami getirirsin dedim.
Tamam dedi..
Cumartesi pazar araba komşuda kaldi.
Düğüne gidip geldiler ve pazar akşami bana arabayi teslim etti.
Sağolsun yıkatmış birde.
Ben ona pis vermiştim.
Hafta içi bir arkadaşımı alıp, hasta ziyaretine gidiyorduk.
Adam paspasın kenarında yeşil, tohum gibi bişey gördü.
Eline aldı, Sinan bu ne? Dedi.
*Bilmem, neymiş? dedim..
Meğersem o esrar gibi uyuşturucu bir maddeymiş
Ben esrari sadece internetten resim olarak gördüm.
Onun dışında hayatımda elime bile almadım.
Benim arabamın içinde ne işi var.
Hasta ziyaretinden dönüşte direk hafta sonu arabayı verdiğim komşunun yanına gittim.
Bu ne lan? dedim..
Abi arkadaş cebinden düşürmüş, bende bilmiyordum dedi.
Ulan ben bi çevirmeye denk gelsem adamlar bunu arabada yakalasa ben bu durumu nasıl açıklayacagim?
Adamlara ben bunun ne oldugunu bilmiyorum desem, sence bana inanırlarmı?
Halbuki gerçekten bilmiyorum ben onun ne olduğunu.
Gerçekten olayla bi alakam olsa canım yanmaz,
Ne halt oldugunu bilmediğim birşey için karakollarda uğraştıgımamı yanarım?
Yoksa güvendigim insanların arabanın içinde böyle bi halt yediğinemi yanarım?
Olayın üzerinden bir kaç yıl geçti.
O günden beri o kişiyle irtibatımı kestim.
Artık benden ailem dışında araba isteyen kişilere ''Araba vermem, ama gideceğiniz yere götürüp getiririm'' diyorum. Evet karşımdaki insanlar bu tutumum için bana kırılıyor belki.
Ama bi şekilde gönüllerini alıyorum, öpülmedik bi kulağımın arkası kaldı. Orasida bana kalsin.
B
Ulan ben bi çevirmeye denk gelsem adamlar bunu arabada yakalasa ben bu durumu nasıl açıklayacagim?
Adamlara ben bunun ne oldugunu bilmiyorum desem, sence bana inanırlarmı?
Halbuki gerçekten bilmiyorum ben onun ne olduğunu.
Gerçekten olayla bi alakam olsa canım yanmaz,
Ne halt oldugunu bilmediğim birşey için karakollarda uğraştıgımamı yanarım?
Yoksa güvendigim insanların arabanın içinde böyle bi halt yediğinemi yanarım?
Olayın üzerinden bir kaç yıl geçti.
O günden beri o kişiyle irtibatımı kestim.
bi düşünmem lazım![]()
satıcı eğilim içiciyim derdin ne olacak:queen::queen::queen: