Motorunuzu ödünç verir misiniz?

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
bi yerlerde okumuştum ''MOTOSİKLET DİŞ FIRÇASI GİBİDİR, EMANET VERİLMEZ'' diye bilmem açıklayıcı olmuşmudur :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
193
arkadaşlar ben anandan,babandan,karından,çoluğundan çocuğundan yazılı kağıt getir diyorum. ölürsen başım belaya girmesin diyorum genelde vaz geçiyorlar.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
verip kötü olacağıma,vermeyip kötü olmuşumdur çoğu zaman.ama bende kimse'den istemem.kendi verirse o ayrı :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Scooter tarzı motor olsa, tanıdığım, bildiğim, yakın arkadaşlarıma, korumaları ve ehliyeti olmak şartıyla verebilirim. Ama büyük motoru , yani şuanki litrelik makinem yani çocuğumu kimseye vermem. Siz çocuğunuzu başkasına verir misiniz?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Sağlam kişilere, güvendiğim kişilere veririm.Her gelen geçene motor verirsek ... olur motor :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
ne veriyosun öyle gidecek bir yere vuracak sonra al başına belayı her şeyde öyle emanet malın canı az olur
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bırak motoru, arabayı bile vermiyorum üstadim.
Ha cimriliktenmi?
Tabiki değil.

Size basimdan gecen bi olayi anlatayim.

Ayni site içinde bir komşumuz var.
Kendi arabasi serviste oldugu için benim arabami istedi.
Çokta samimiyiz, severimde kendisini.
Arkadaşlarla düğüne gidip gelecegiz ayni günün akşami getiririm dedi.
Beni hafta sonu bulamazsin, pazar akşami getirirsin dedim.
Tamam dedi..

Cumartesi pazar araba komşuda kaldi.
Düğüne gidip geldiler ve pazar akşami bana arabayi teslim etti.
Sağolsun yıkatmış birde.
Ben ona pis vermiştim.

Hafta içi bir arkadaşımı alıp, hasta ziyaretine gidiyorduk.
Adam paspasın kenarında yeşil, tohum gibi bişey gördü.

Eline aldı, Sinan bu ne? Dedi.

*Bilmem, neymiş? dedim..

Meğersem o esrar gibi uyuşturucu bir maddeymiş :(

Ben esrari sadece internetten resim olarak gördüm.
Onun dışında hayatımda elime bile almadım.

Benim arabamın içinde ne işi var.

Hasta ziyaretinden dönüşte direk hafta sonu arabayı verdiğim komşunun yanına gittim.

Bu ne lan? dedim..
Abi arkadaş cebinden düşürmüş, bende bilmiyordum dedi.

Ulan ben bi çevirmeye denk gelsem adamlar bunu arabada yakalasa ben bu durumu nasıl açıklayacagim?

Adamlara ben bunun ne oldugunu bilmiyorum desem, sence bana inanırlarmı?

Halbuki gerçekten bilmiyorum ben onun ne olduğunu.

Gerçekten olayla bi alakam olsa canım yanmaz,
Ne halt oldugunu bilmediğim birşey için karakollarda uğraştıgımamı yanarım?
Yoksa güvendigim insanların arabanın içinde böyle bi halt yediğinemi yanarım?

Olayın üzerinden bir kaç yıl geçti.
O günden beri o kişiyle irtibatımı kestim.

Artık benden ailem dışında araba isteyen kişilere ''Araba vermem, ama gideceğiniz yere götürüp getiririm'' diyorum. Evet karşımdaki insanlar bu tutumum için bana kırılıyor belki.
Ama bi şekilde gönüllerini alıyorum, öpülmedik bi kulağımın arkası kaldı. Orasida bana kalsin.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Öyle arkadaşım var ki malımı,canımı gözümü kırpmadan emanet edebileceğim,öyle arkadaşlarım var ki evden bakkala gitmeyeceğim,gidemeyeceğim.
Sözün özü arkadaşlık maldan öte değildir,er kişiyse kullanmayı da biliyorsa lafını etmem arkamada bakmam,sonrası o'na kalmış artık.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Ben bırak motoru, arabayı bile vermiyorum üstadim.
Ha cimriliktenmi?
Tabiki değil.

Size basimdan gecen bi olayi anlatayim.

Ayni site içinde bir komşumuz var.
Kendi arabasi serviste oldugu için benim arabami istedi.
Çokta samimiyiz, severimde kendisini.
Arkadaşlarla düğüne gidip gelecegiz ayni günün akşami getiririm dedi.
Beni hafta sonu bulamazsin, pazar akşami getirirsin dedim.
Tamam dedi..

Cumartesi pazar araba komşuda kaldi.
Düğüne gidip geldiler ve pazar akşami bana arabayi teslim etti.
Sağolsun yıkatmış birde.
Ben ona pis vermiştim.

Hafta içi bir arkadaşımı alıp, hasta ziyaretine gidiyorduk.
Adam paspasın kenarında yeşil, tohum gibi bişey gördü.

Eline aldı, Sinan bu ne? Dedi.

*Bilmem, neymiş? dedim..

Meğersem o esrar gibi uyuşturucu bir maddeymiş :(

Ben esrari sadece internetten resim olarak gördüm.
Onun dışında hayatımda elime bile almadım.

Benim arabamın içinde ne işi var.

Hasta ziyaretinden dönüşte direk hafta sonu arabayı verdiğim komşunun yanına gittim.

Bu ne lan? dedim..
Abi arkadaş cebinden düşürmüş, bende bilmiyordum dedi.

Ulan ben bi çevirmeye denk gelsem adamlar bunu arabada yakalasa ben bu durumu nasıl açıklayacagim?

Adamlara ben bunun ne oldugunu bilmiyorum desem, sence bana inanırlarmı?

Halbuki gerçekten bilmiyorum ben onun ne olduğunu.

Gerçekten olayla bi alakam olsa canım yanmaz,
Ne halt oldugunu bilmediğim birşey için karakollarda uğraştıgımamı yanarım?
Yoksa güvendigim insanların arabanın içinde böyle bi halt yediğinemi yanarım?

Olayın üzerinden bir kaç yıl geçti.
O günden beri o kişiyle irtibatımı kestim.

Artık benden ailem dışında araba isteyen kişilere ''Araba vermem, ama gideceğiniz yere götürüp getiririm'' diyorum. Evet karşımdaki insanlar bu tutumum için bana kırılıyor belki.
Ama bi şekilde gönüllerini alıyorum, öpülmedik bi kulağımın arkası kaldı. Orasida bana kalsin.

Çok haklı bir sebep. 40 yıl düşünse insanın aklına gelmez böyle bişey. Size denk gelmiş. Neyse ucuz atlatmışsınız...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
B

Ulan ben bi çevirmeye denk gelsem adamlar bunu arabada yakalasa ben bu durumu nasıl açıklayacagim?

Adamlara ben bunun ne oldugunu bilmiyorum desem, sence bana inanırlarmı?

Halbuki gerçekten bilmiyorum ben onun ne olduğunu.

Gerçekten olayla bi alakam olsa canım yanmaz,
Ne halt oldugunu bilmediğim birşey için karakollarda uğraştıgımamı yanarım?
Yoksa güvendigim insanların arabanın içinde böyle bi halt yediğinemi yanarım?

Olayın üzerinden bir kaç yıl geçti.
O günden beri o kişiyle irtibatımı kestim.

satıcı eğilim içiciyim derdin ne olacak:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
benimki verme değil de kendisi aldı diyelim.
başka bir arkadaşla muhabbet ederken motora oturuyo askıdan indiriyo ve gazlıyo.
sonuç; kendi dükkanlarına giriyor, motoru yatırıyor.allahtan zarar maddi.az kalsın kendi dükkanlarının zemin katına motorla uçuyordu.

vermemek yetmiyor.yanınızda arkadaşınız varsa dikkatli olun :queen:
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
sadece samimi olduğum 2 arkadaşıma veririm motorumu... Kendim ise çok zorda kalmadıkça hiçbir arkdaşımın motorunu almam. emanetin gözü yerde olur. diye düşünürüm. motor bu, yolda freni tutmaz parçası düşer ya da dengesizin biri gelip çarpar. durduk yere sağına soluna bişey olur. bu nedenlerden dolayı kolay kolay motorsiklet istemem. karşımdaki insanın da benim düşündüğüm gibi düşünmesini isterim... :)
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Ya bende tam konu açıcaktım motorunu verebilecek olan varmı diye :queen:
Şaka bir yana da kişisine göre değişir bu iş.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Motorlarımı benden başka kullanan kişiler:

CBF150 - Kardeşim, babam, dayım, en yakın arkadaşım (öğretirken), Mete_Han, servisimdeki usta
Fazer - Kardeşim, dayım, Kemal Merkit, Şakir Şenkalaycı, KTM'deki bir iş arkadaşım

Bunlardan başka kimse motorumu kullanmadı :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Başkasının motorunun üstüne oturmak bile yanlışken kimsenin motorunu kullanmam; kendi motorumu da çok yakınlarıma ender durumlar hariç kullandırtmam. Şu da örnek video:

[YT]PR3SItax2Zc[/YT]
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satıcı eğilim içiciyim derdin ne olacak:queen::queen::queen:

Hani gerçek kader mahkumları vardır.
Adamın hiç bir suçu olmadığı halde cezaevine girmiştir.

Sorarlar ya cezaevinde ;

*Suçun nedir? kardeş diye..
-Suçum yok benim, suçsuz yere yatıyorum dersin ya.
*Ha doğru.. Zaten burada kimsenin suçu yok diye alaycı bi tavırla tepki alırsın.

İşte benimki de o hesap olacakti :)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babama bile vermiyorum,zaten tarzanlık yapıyor ne kask ne mont, anahtarları saklıyorum :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
vermem . veripde kötü olacağıma vermeyip kötü olmayı tercih ederim . . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst