motorunuza oğlummu, dersiniz kızımmı ?

Motosikletinize nasıl hitap edersiniz ?


  • Kullanılan toplam oy
    57
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Benim motosikletimin ismi Siyah İnci.Eğer bizim gramerimizde de zamirler cinsiyete göre değişseydi ben de erkek olarak belirtirdim.Zaten (kadın düşmanı değilim ama) at,köpek,kedi gibi hayvanlarda da erkek olmasını tercih ederim. Sonuçta bir güç olayı var.Kadın erkek eşittir ama erkekler daha eşittir:queen:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Ben de delilerden biri olaraktan motoruma isim vermiş durumundayım : Guenhywar. Guenhywar, mistik (daha doğrusu astral) siyah bir panter. Benim ki de erkek bir panter yavrusu :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hiç bişey demedim bugüne kadar, yani o bi canlı değil ki. Yeri geldiinde satıyorsun, kızdıında vuruyorsun. Yada bi arkadaşına emanet edebiliyorsun. Çok da abartmamak lazım, o bir alet. Önemli olan bizdeki motorcu ruhu :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
4
yakın zamanda olacak ınsallah ve benım makına manyak dıye tabır ederım herhalde ıllakı cınsıyet ıse oglummmm
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
bazen kızım bazen de asya derim bazen de aslan dediğim de olur işte o an bu üçünden hangisi aklıma gelirse
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"aşk" .... çünkü gerçek aşk sadece o :joker: ve cinsiyeti yok aşk işte o kadar :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başka bişi derimde oda burya yazılmaz:queen:
ama bundan önceki motorumla yoldan gelince öperdim direksiyonunu:silent:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
kızım diyom. Motor çekmemeye başlarsada arkadaşlara "kızım yoruldu" filan diyom:mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
13
ben motoruma or.spu diyorum..çünkü hep diger motorlara arkadan vurduruyo...(yani çarptırıyo)....(yani çarpışıyo bea anla işte)...:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
16
Eyong' Alıntı:
Hiç bişey demedim bugüne kadar, yani o bi canlı değil ki. Yeri geldiinde satıyorsun, kızdıında vuruyorsun. Yada bi arkadaşına emanet edebiliyorsun. Çok da abartmamak lazım, o bir alet. Önemli olan bizdeki motorcu ruhu :)

Katılıyorum.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ben bir oğlana binmektense kıza binmeyi yeğelerim. Onun için "kızım" diyorum :cherry: ...
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
84
Birini motosikletine "Rus Motoru" derken duydum, yeni tanıştığım eski bir motorcuda BMW'sine "Pancar Motor" diyordu.... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst