- Konu Yazar
- #1
Valla ben bir kac ay önce bmw g310r aldim hayatimda aldigim en kaliteli makina sözde hemde sifir aldim ama motor sogukken egzozda zirilti var debriyaji cok yukarda kavriyordu ayarlamak icin biraz ugrastim bu sefer de debriyaj manetinin orasi zirliyor ve bu olay acayip moralimi bozdu.
Bu zamana kadar hep cinliye binmistim ve cinliler her gün ariza verirdi simdi alm*nyada yasiyorum alm*n motoru aldim gene sikinti sizde durumlar nedir benim gibi her aldigi basina bela olanlardan misiniz yada var mi söye sorunsuz makinesi olan ?
Bu zamana kadar hep cinliye binmistim ve cinliler her gün ariza verirdi simdi alm*nyada yasiyorum alm*n motoru aldim gene sikinti sizde durumlar nedir benim gibi her aldigi basina bela olanlardan misiniz yada var mi söye sorunsuz makinesi olan ?