İnsan yapımı olan bir şeyle aramda bağ kurma olayını arabamda yaşamıştım. Her hafta en lüks yerde temizliğini yaptırıp, alabileceğim tüm makyajsal modifiyeleri alıp ufacık bir çizik olsa dellenirdim. Cila ise cila, bakımsa bakım. Sonra biraz da mali problem nedeni ile kendimi sorguladım. Para ile aldığım bir mal için böyle bir bağ kurmayı sorguladım. Şimdi seviyeli bir ilişkimiz var.
Motosikletimle de öyle. Bazen beni trafikten kurtardığında benzin deposunun üzerine pat pat yapıyorum afferim dercesine. Onun dışında bakımlarını yapar önüme bakarım kusura kalmayın. Hindistan'da kast sisteminde altlarda, kimbilir ne dertleri olan bir vatandaş tarafından yapılmış (burada yapan adama sevgim & saygım daha fazla ondan bahsediyorum) basit bir makine. Önünde saygı duruşuna geçecek değilim.