Motorumun kontak anahtarını kaybettim.

Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bugün bankaya gittim. Atmden para yatırdım.
Topcase açtım. Çantamı koydum üstünede anahtarı. Cebimdeki selpağı çıkarayım derken,
Küt bir rüzgar, kapak kapandı.
İçine ettiğim kapağı normalde zorla kitlenir.
Kitleniverdi.

Allahtan işyeri yakındı.
Telefon ettim. Çekiç ve tornavida getirdiler. Kilidi hacamat edip açtımda motorun anahtarını alabildim...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Dayioğlu,yani evlilik aşki ölduruyor diyorsun haaa:queen:

Fena halde. Bence evlilik insan yaratılışına ters bir mevzu. Belki bu kurumdan hoşnut olanlar vardır ama ben ziyadesiyle memnun değilim. Ha dersin ki boşan o zaman, o iş de öyle kolay olmuyor be dayze oğlu. Hele çoluk çocuğa karışınca imkânsıza yakın bir hal alıyor. Duygusal bir insan iseniz çocuk olduktan sonra hayatınız biter, çocuğun hayatı başlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Bugün bankaya gittim. Atmden para yatırdım.
Topcase açtım. Çantamı koydum üstünede anahtarı. Cebimdeki selpağı çıkarayım derken,
Küt bir rüzgar, kapak kapandı.
İçine ettiğim kapağı normalde zorla kitlenir.
Kitleniverdi.

Allahtan işyeri yakındı.
Telefon ettim. Çekiç ve tornavida getirdiler. Kilidi hacamat edip açtımda motorun anahtarını alabildim...

Geçmiş olsun, murphy kanunlarına maruz kalmışsınız.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Fena halde. Bence evlilik insan yaratılışına ters bir mevzu. Belki bu kurumdan hoşnut olanlar vardır ama ben ziyadesiyle memnun değilim. Ha dersin ki boşan o zaman, o iş de öyle kolay olmuyor be dayze oğlu. Hele çoluk çocuğa karışınca imkânsıza yakın bir hal alıyor. Duygusal bir insan iseniz çocuk olduktan sonra hayatınız biter, çocuğun hayatı başlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------



Geçmiş olsun, murphy kanunlarına maruz kalmışsınız.

Abi seni en iyi ben anlarim..hayat işte bazilarina büyuk ikramiye bazilarina amörti..dertlenme akişina birak..civic duruyor degil mi?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Abi seni en iyi ben anlarim..hayat işte bazilarina büyuk ikramiye bazilarina amörti..dertlenme akişina birak..civic duruyor degil mi?

Pandemi nedeniyle bir senedir doğru dürüst binemedim civic'e. Yasaklar bi kalksın binecem üstüne vuracam kırbacı.

Hacı abi, Hindistan modeli yepisyeni Corona ülkemize giriş yapmış. Bu meret çocuk ve gençleri de etkiliyormuş. Sanırım poku yedik.
 
Son düzenleme:

''

Katılım
20 May 2018
Mesajlar
288
canavarlar dan saklamaya çalıştığın kontak anahtarını mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst